کد خبر : 1563846 | 04 آبان 1397 ساعت 10:45 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شش فریم از پنجمین تساوی امید شهر خسته

نساجی مازندران در پنجمین دیدار خانگی خود به پنجمین تساوی فصل دست یافت تا کماکان در انتهای جدول حضور داشته باشد.

شش فریم از پنجمین تساوی امید شهر خسته 

به گزارش "ورزش سه" تیم نساجی مازندران عصر امروز از هفته دهم مسابقات لیگ برتر میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل برابر این تیم دست یافت. شرایط این بازی دست در دست هم داده بود تا نساج‌ها به دومین برد خود در مسابقات برسند؛ اما این امر تحقق نیافت تا آنها امیدوار به ادامه لیگ باشند.

 

جواد نکونام در بازی امروز سنت‌شکنی کرد و با لباس رسمی کنار خط حضور یافت. این مربی جوان به واسطه آوردن نساجی به لیگ برتر بعد از ۲۴ سال، از محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران برخوردار است. حالا او همراه با تیمش نتایج متوسطی در لیگ گرفته است و منطقه خطر را احساس می‌کند. نکونام پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازیکنانم باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. جمله‌ای که به احتمال فراوان به تغییرات بازیکنان در تعطیلات نیم‌فصل منجر خواهد شد.

 

 

هواداران نساجی مازندران باز هم تیم خود را تنها نگذاشتند و با حضور دوباره در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پشتیبان تیمشان بودند؛ اما نتوانستند دومین برد نساج‌های مازنی را تماشا کنند و دست از پا درازتر به خانه‌ بازگشتند.

 

 

پای هواداران زن به بازی نساجی هم باز شد. پیش از این، طرفدارانی با حضور در ساختمان مجاور ورزشگاه وطنی، حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده بودند. حالا بانوان با حضور در دیگر ساختمان کناری استادیوم، بازی نساجی را تماشا کردند تا این‌گونه حضوری دوباره در ورزشگاه داشته باشند.

 

 

 

سرانجام پیام حیدری اعتراضات هواداران را خاموش کرد. نساجی در هفته‌های اخیر ضرر زیادی را از تصمیمات داوری متحمل شده بود و همین امر باعث شد آن‌ها قبل از شروع مسابقه با آوردن بنرهایی، علیه فریدون اصفهانیان شعارهای تندی سر بدهند. اما حیدری با ارائه قضاوتی بی نقص، آبی بر آتش هواداران نساجی شد و تا حدودی جو متشنج موجود را آرام کرد.

 

 

سرانجام محمد عباس‌زاده پس از چند بازی نیمکت‌نشینی، به ترکیب اصلی نساجی بازگشت و دوباره به امید اصلی گلزنی هواداران تبدیل شد. اما بی‌برنامگی تیمش در خط حمله، باز هم از گلزنی این مهاجم محبوب جلوگیری کرد تا تاثیر به‌سزایی از وی در خط حمله نبینیم.

 

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها