کد خبر : 1563847 | 04 آبان 1397 ساعت 11:03 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار روزنامه‌ آلمانی به تیمِ نیکو کوواچ

بیلد: بایرن بحران را کاملاً پشت سر نگذاشته است

در سالهای اخیر کمتر دو پیروزی پیاپی‌ای به اندازه‌ برد 3-1 مقابل ولفسبورگ و پیروزی 2-0 مقابل آ ا ک آتن، برای هواداران، بازیکنان و مسئولین بایرن مونیخ لذت‌بخش بوده است.

بیلد: بایرن بحران را کاملاً پشت سر نگذاشته است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که تا همین یک هفته پیش با بحرانی بزرگ دست و پنجه نرم می‌کرد و با فشارهایی بسیار شدید از طرف رسانه‌ها و افکار عمومی روبرو بود، در ابتدای فصل عزمش را برای قهرمانی در بوندس‌لیگا و چمپیونزلیگ جزم کرده بود؛ ولی بعد از هفته‌ هشتم به رتبه‌ چهارم جدول سقوط کرده و در چهار بازی پیاپی نتوانسته بود طعم پیروزی را مزه‌مزه کند، حال، با این دو پیروزی بار دیگر امیدوار شده و اعتماد به نفس از دست رفته را باز یافته است. 

 

بایرن مونیخ با این اعتماد به نفس دوباره بازیافته فردا شنبه در استادیوم خانگی ماینتز به مصاف این تیم می‌رود و قصد دارد با کسب سومین پیروزی پیاپی، بحران را به طور کامل به فراموشی بسپارد. شاگردان نیکو کوواچ برای اینکه دوباره خود را در صدر جدول بوندس‌لیگا ببینند، چاره‌ای جز پیروزی در این بازی ندارند. کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس باشگاه در مورد این بازی گفت:" با توجه به شرایط حال حاضر، این بازی اهمیتی فوق‌‌العاده دارد". 

 

روزنامه‌ آلمانی «بیلد» معتقد است که هنوز برای اعلام بیرون رفتن بایرن از بحران زود است. به قول این روزنامه، بایرن مونیخ تنها یک پای خود را از دایره‌ بحران بیرون گذاشته است. بنا به اعلام این روزنامه‌ آلمانی، کوواچ به دو دلیل، از دو پیروزی اخیر تیمش راضی و خوشحال است: اول اینکه رابرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن 3 گل در این دو بازی، ناکامی‌های اخیرش در گلزنی را فراموش کرده است و دوم اینکه سرژ گنابری با درخشش در سمت چپ زمین ثابت کرد که می‌تواند در فاز تهاجمی بایرن نقشی بسیار تاثیرگذار بازی کند. 

 

1348323


خامس، تیاگو و ژاوی مارتینز هم به کوواچ ثابت کردند که به عنوان مثلث خط میانی، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. 

 

ولی به عقیده‌ بیلد حتی در جریان این دو پیروزی، بایرن نتوانسته است که حملات خلاقانه، بازی‌های ترکیبی چشم‌نواز و ایده‌های غافلگیرانه به نمایش بگذارد و استراتژی استفاده‌ چرخشی از بازیکنان که نیکو کوواچ هنوز به استفاده از آن اصرار دارد و ستاره‌های بایرن را ناراضی و عصبانی کرده است، همچنان از عوامل خطرآفرین بایرن به حساب می‌آید. 

 

با اینحال بیلد معتقد است که در آخرین تمرین بایرن مونیخ بواتنگ، ریبری، آلابا، سانچز، گورتزکا، واگنر و جئونگ خود را بسیار آماده و با روحیه نشان داده‌اند و هواداران بایرن مونیخ می‌توانند در بازی مقابل ماینتز، از تیمشان انتظار یک نمایش قابل قبول و پرشور را داشته باشند.

دیدگاه‌ها