کد خبر : 1563855 | 04 آبان 1397 ساعت 11:28 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره کروات، هوفنهایم را به اوج می‌رساند؟

آندری کراماریچ ملی‌پوش کراوات باشگاه هوفنهایم که با تیم ملی کشورش، مقام دوم جام جهانی را بدست آورده است، با به ثمر رساندن دو گل مقابل لیون نشان داد یکی از باارزش‌ترین بازیکنان این تیم آلمانی است.

درخشش ستاره کروات، هوفنهایم را به اوج می‌رساند؟

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم کروات که هواداران هوفنهایم به او لقب ترقه داده‌اند، بعد از مشکلاتی که در جام جهانی و بعد از آن، به دلیل مصدومیت‌های جزئی داشت، سرانجام موفق شده است که به اوج آمادگی بازگردد. او این ادعا را روز سه‌شنبه در جریان دیدار تیمش، هوفنهایم با لیون در رقابتهای چمپیونزلیگ، با به ثمر رساندن دو گل بسیار مهم برای این باشگاه آلمانی ثابت کرد. 

 

کراماریچ در مقابل لیون علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، بارها برای خط دفاعی لیون دردسرساز شد تا به همه نشان دهد که بار دیگر به روزهای اوج خود برگشته است و دیگر نباید دست‌کم گرفته شود. یولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم درباره‌ مهاجم کروات تیمش گفت:" وضعیت کراماریچ در فصل جاری شبیه سال گذشته بود. او پارسال هم اوایل فصل را با مشکل شروع کرد. آندری برای به اوج رسیدن، به کمی زمان نیاز داشت. بسیاری از بازیکنان ملی‌پوشی که از جام جهانی بازگشته‌اند، با همین مشکل مواجه هستند؛ ولی آندری سرانجام توانسته است که به اوج آمادگی برگردد". 


کراماریچ بعد از بازگشت از جام جهانی روسیه از ناحیه‌ زانو با مصدومیتی جزئی روبه‌رو بود که باعث شد در شروع فصل روزهای دشواری را پشت سر بگذارد. او فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد تا رابطه‌اش با هواداران هوفنهایم تا آستانه تنش پیش برود. به خصوص وقتی او در بازی مقابل دوسلدورف، توپی را از فاصله‌ 3متری دروازه‌ خالی به بیرون زد، برای هواداران هوفنهایم خیلی سخت بود که خود را کنترل کنند و از مهاجم محبوبشان انتقاد نکنند. 

 

اما بعد از به ثمر رساندن دو گل بسیار مهم در مقابل لیون، ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم درباره‌ او گفت:" کراماریچ دوباره گلزنی را از سر گرفته است و من امیدوارم مثل سال گذشته بتواند در بازی‌های بعدی نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمین بوندس‌لیگا است".

 

1348327

دیدگاه‌ها