کد خبر : 1563866 | 04 آبان 1397 ساعت 12:11 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل شرکت پدیده کارد را به استخوان رسانده است

قاسمی‌نژاد: باید مقابل نفت دبل می‌کردم

هافبک پدیده خراسان گفت: با بدشانسی، توپم به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد؛ والا باید در این بازی دبل می‌کردم.

قاسمی‌نژاد: باید مقابل نفت دبل می‌کردم

امین قاسمی‌نژاد پس از پیروزی تیمش مقابل مسجد سلیمان، در گفتگو با ورزش سه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و حریف برای خارج کردن بازی‌سازی خط هافبک ما، به بازی مستقیم روی دفاع‌های ما روی آورده بود و در خط هافبک خود بازیکنان قدرتی را به کار گرفته بود تا مانع از شکل‌گیری حملات ما از کمربند میانی شود.

 

وی افزود: در عین حال، پدیده کار خودش را انجام داد و دیدید که ما بارها و بارها حملات بسیار خوبی را چه از روی ضد حمله‌ها و چه کارهای ترکیبی شکل دادیم و در نهایت هم مزد این تلاش خود را با سه امتیاز شیرین گرفتیم.

 

قاسمی‌نژاد در خصوص گل سه‌امتیازی خود نیز تصریح کرد: پس از آنکه یونس از زمین خارج شد، با نظر آقا یحیی به نوک حمله رفتم و در آن صحنه نیز تصمیم گرفتم که به قلب دفاع بزنم و خدا را شکر توپم هم به جایی رفت که انتظارش را داشتم.

 

1348333

 

وی با افسوس از موقعیتی که توپ را به تیرک دروازه مسجد سلیمان کوبید، یادآور شد: حقیقتا به نظر خودم، این‌قدر خوب شوت زدم که اصلا فکر نمی‌کردم توپم گل نشود و به تیرک برخورد کند و این‌قدر غیرمنتظره بود که وقتی توپ برگشت، شوک شدم و در ریباند برای گل کردن توپ جا ماندم.

 

هافبک پدیده خراسان با اشاره به عدم حمایت مدیران شرکت مادرپدیده خاطرنشان کرد: انگار کسی از نتایج خوب ما در خراسان خوشحال نمی‌شود. فقط حرف زده می‌شود و کوچک‌ترین تکانی به خودشان نمی‌دهند. ما بعد از بازی با فولاد، منتظر آقای انتظاری، مدیرعامل شرکت پدیده بودیم که بیایند و به وعده‌ای که به آقا یحیی دادند، عمل کنند؛ اما خبری نشد.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: به نظرم، دیگر کارد به استخوان باشگاه پدیده رسیده است و دیگر تحمل این شرایط را نداریم. در این هفته اتفاقاتی خواهد افتاد؛ هر چند که برای مدیران شرکت پدیده اصلا مهم نیست که چه بلایی بر سر این تیم بیاید.

 

1348334

دیدگاه‌ها