کد خبر : 1563900 | 04 آبان 1397 ساعت 13:32 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید بلاژوویچ از پیروزی ارزشمند دیناموزاگرب

چیرو بلاژوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و از چهره‌های برجسته فوتبال کرواسی، به تمجید از نناد بیلیکا، سرمربی دینامو زاگرب، پس از پیروزی آنها مقابل اسپارتاک ترناوا پرداخت.

تمجید بلاژوویچ از پیروزی ارزشمند دیناموزاگرب

به گزارش "ورزش سه"، اسپارتاک ترناوا با گل علی قربانی در ابتدا توانست از دیناموزاگرب پیش بیفتد؛ ولی در ادامه، یک گل از ماریو گاورانویچ و یک گل از اورسیچ، در نهایت پیروزی را برای کروات‌ها در زمین حریف رقم زد. پس از بازی، چیرو به تمجید از عملکرد زاگربی‌ها پرداخت.

 

 

1348375

 

 

او گفت:"من انتظار چنین نمایشی را از دینامو داشتم و مطمئن بودم که آنها پیروز می‌شوند و پس از بازی سوم در صدر جدول قرار خواهند داشت. من بیلیکا را خیلی خوب می‌شناسم، می‌دانم که خوب کار کرده است و تیمش بازیکنان باکیفیتی دارد. برای همین است که مطمئنم آنها در اروپا موفق  ظاهر خواهند شد."

 

سرمربی محبوب کروات ادامه داد:" بیلیکا استاد است. او یک دانش آموز افتضاح بود؛ ولی مربی فوق‌العاده‌ای است. بردن چنین بازی کار آسانی نبود؛ ولی بازیکنان او شخصیت نشان دادند. دینامو در این شرایط عالی است. البته که من خوشحالم و افتخار می‌کنم. ما از بهار، در اروپا خیلی خوب کار کرده‌ایم. باید کمی بیشتر صبر کنیم؛ ولی مطمئنم که روند خوبی در پیش خواهیم داشت.

 

به نظرم این بازیکنان شایسته حمایت هستند و باید تمام بلیت‌های بازی مقابل اسپارتا فروخته شود. بازیکنان باید برای پیروزی بجنگند. شاید حریفان ضعیف‌تر باشند؛ ولی دینامو کیفیت خود را تا به اینجا نشان داده است. تنها بزرگان پیروز می‌شوند.

دیدگاه‌ها