کد خبر : 1563915 | 04 آبان 1397 ساعت 14:15 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

‎شفر به حسینی بازو بند نمی دهد؛

‎کاپیتان استقلال برابر سپاهان کیست؟

شفر بازوبند کاپیتانی استقلال را به غفوری یا چشمی خواهد داد.

‎کاپیتان استقلال برابر سپاهان کیست؟

‎به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با سپاهان رحمتی، حیدری و منتظری را در اختیار ندارد و نفر چهارمی مانند امید ابراهیمی نیز در این تیم حضور ندارد که قطعا کاپیتان چهارم استقلال تهران باشد.


‎حسین حسینی قدیمی ترین بازیکن رختکن استقلال است اما تعداد بازی های او بسیار کمتر از بازیکنانی است که به تازگی به استقلال آمدند. از سوی دیگر حسینی حواشی به وجود آورده که شفر همچنان از آن ناراحت است و قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را در اختیار او بگذارد.


‎وینفرد شفر در رختکن خود بازیکنانی مانند چشمی و اسماعیلی را در اختیار دارد که قدیمی ترین بازیکنان این تیم هستند و به نظر می رسد یکی از میان دو بازیکن که در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، کاپیتان استقلال خواهد بود. البته شفر گزینه جذابی مانند وریا غفوری را در اختیار دارد و این بازیکن نیز به اندازه دو بازیکن دیگر برای بستن بازوبند کاپیتانی استقلال شانس دارد.


‎به این ترتیب گزینه های احتمالی شفر چشمی، اسماعیلی و غفوری خواهند بود و سرمربی استقلال یکی از میان این سه بازیکن را با بازوبند کاپیتانی راهی زمین مسابقه خواهد کرد و با توجه به شرایط سه کاپیتان استقلال، این بازوبند احتمالا برابر سایپا باز هم در اختیار انتخاب امروز شفر قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها