کد خبر : 1563928 | 04 آبان 1397 ساعت 15:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان منتظر پول انتقال میلیاردی دلفی

جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار و در مورد مسائل مختلف بحث و گفت ‌و گو شد. هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان قرار است طی روزهای آینده تشکیل جلسه دهد و اعضا در مورد مسائل مختلف باشگاه بحث و تصمیم‌گیری کنند.

استقلال خوزستان منتظر پول انتقال میلیاردی دلفی 

به گزارش ورزش سه ، در جلسه اخیر هیأت مدیره که با حضور جواد نعمتی‌نژاد، صفرعلی جمالپور، رحیمی و مسجدی برگزار شد اعضا در مورد بدهی‌های گذشته باشگاه و نحوه پرداخت این بدهی‌ها، توسعه و سرمایه‌گذاری بیشتر در آکادمی باشگاه و مسائل روزمره تیم صحبت کردند.

در همین حال عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان از تصمیم این باشگاه برای به صفر رساندن بدهی ها خبر داد.


صفرعلی جمالپور در مورد وضعیت این باشگاه، گفت:‌در هیأت مدیره بحث‌های خوبی شده است. به دنبال این هستیم که از بحث تیم‌داری خارج شویم و شکل باشگاه بگیریم. تیم بسیار بی حاشیه کار می‌کند و دنبال این هستیم که مسائل پایه‌ای را فراهم کنیم. این معضلات از قبل بوده است. مباحث مختلفی مطرح شده است و به دنبال این هستیم که تراز مالی را حل کنیم و بدهی‌ها را به صورت اولویت بندی پرداخت کنیم. بدهی‌های خارجی در اولویت است تا با جرایم کسر امتیاز رو به رو نشویم.


وی افزود: بحث نقل و انتقال یونس دلفی در پیش است که درآمد خوبی نصیب باشگاه می‌شود و سعی می‌کنیم این پول را به بدهی‌ها اختصاص دهیم تا در ادامه با برنامه بهتر بتوانیم از وضعیت تیمداری خارج شده و به سمت باشگا‌ه‌داری برویم. آکادمی به صورت رسمی نداشتیم و قصد داریم یک آکادمی به شیوه درست و قابل استفاده داشته باشیم. می‌توانیم از این طریق به اهدافمان برسیم. از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنیم. باید اتاق فکری تشکیل شود تا شرایط به خوبی دنبال شود.استقلال خوزستان می‌تواند به موفقیت برسد و عملکردی که از تیم دیدیم نوید بخش آن است که می‌توان به جایگاه بهتری رسید. 


همچنین وی با ابراز نگرانی از وضعیت داوری‌ها گفت: واقعاً نگرانیم که داوری شرایط خوبی نداشته باشد و کاری هم از دست ما برای رفع این نگرانی بر نمی‌آید و تأثیر حرف‌هایمان را هم نمی‌بینیم.در 9 هفته گذشته هیچ داور مقتدری برای بازی‌های ما انتخاب نشده است.


صفرعلی جمالپور اظهار کرد:فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال حسابی برای بازی‌های استقلال خوزستان باز نکرده است. هیچ‌کدام از داوران درجه یک فوتبال کشورمان تاکنون برای ما قضاوتی نداشته و کمیته داوران باید پاسخگو باشد.


وی اظهار کرد: تیم ما متشکل از 27 نفر است و همه آنها به یک اندازه شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند چرا که معتقدم همه بازیکنانم با کیفیت هستند.وی افزود: اینجا ایران است و به خاطر همین ایرانی بودن دچار چالش هستیم چرا که یک طوری نظم و انضباط بر فوتبال ما حاکم نیست و قوانین اجرا نمی‌شود برای همین همیشه دچار چالش هستیم.

دیدگاه‌ها