کد خبر : 1563973 | 04 آبان 1397 ساعت 18:21 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: رابطه خوبی با سرمربی اورتون دارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد شایعات بازگشت زلاتان به این تیم را رد کرد.

مورینیو: رابطه خوبی با سرمربی اورتون دارم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده زلاتان در لیگ ایالات متحده باعث شده اخباری در مورد احتمال انتقال او به یونایتد، میلان و حتی رئال مادرید هم شنیده شود اما مورینیو این اخبار را تکذیب کرد.

 

1348462

 

دیدار با اورتون: "شما مارکوس سیلوا را به تازگی شناخته اید اما من از زمانی که او در المپیاکوس بود مارکوس را می شناختم. اورتون سومین باشگاه او در جزیره بوده و سیلوا 3 سال است در لیگ برتر مربیگری می کند. تنها چیزی که می توانم در مورد مارکوس سیلوا بگویم این است که رابطه و دوستی خوبی بین ما برقرار است. ما برابر نیوکاسل خوب بازی کردیم اما در تعطیلات ملی فلینی، دالوت، الکسیس سانچس و مک تومینای را از دست دادیم."

 

شرایط لینگارد: "او از جام جهانی با مصدومیت به اردوی تیم اضافه شد و فردا مشحص می شود آیا لینگارد می تواند برابر اورتون بازی کند یا خیر یا اینکه یک هفته دیگر باید منتظر بازگشت او باشیم."

 

مصدومیت الکسیس سانچس: "در دیدار برابر چلسی نیز سانچس علیرغم مصدومیت به بازی آمد اما حالا او در تلاش برای بازگشت به شرایط مساعد است. سانچس در دیدار برابر یوونتوس قادر به بازی کردن نبود و مقابل اورتون نیز شرایط اینگونه است. در حال حاضر مهم ترین نکته رسیدن سانچس به بهترین شرایط فیزیکی است."

 

بازگشت زلاتان به یونایتد: "خیر، خیر."

دیدگاه‌ها