کد خبر : 1563983 | 04 آبان 1397 ساعت 18:50 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: علاقمند به تماشای بازی های تاتنهام هستم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است امسال قهرمان شدن دشوارتر از گذشته است.

گواردیولا: علاقمند به تماشای بازی های تاتنهام هستم

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا همچنین در آستانه دیدار برابر تاتنهام به تمجید از رقیب لندنی پرداخته و مدعی شد تاتنهام از آن تیمی هایی است که وی علاقه دارد بازی های آنها را تماشا کند.

 

1348296

 

گواردیولا گفت: "اگر به ترکیب تاتنهام نگاه کنید می بینید همیشه آنها مدعی هستند. فاصله امتیاز کمی بین چند تیم وجود دارد و قهرمانی سخت تر از گذشته است. تاتنهام در تابستان به دلیل ساخت یک استادیوم فوق العاده نتوانست در جذب بازیکن سرمایه گذاری کند اما اگرچه فصل قبل سیتی 2 نمایش بسیار خوب برابر تاتنهام داشت، اما آنها تیمی بزرگ هستند. تاتنهام اولین شکست من را در سال 2016 رقم زد و من همانجا متوجه شدم که تیمی قوی هستند.

 

تاتنهام گاهی با 5 مدافع و گاهی با سیستم لوزی یا 1-3-2-4 بازی کرده و این قابلیت را دارد که روش خود را تغییر دهد. کنترل تیمی که همیشه به یک روش بازی می کند آسان تر است اما تاتنهام گاهی با دله آلی و سون حمله می کند و ما باید از نظر تاکتیکی آماده باشیم.

 

هنگامی که ما بازی تاتنهام برابر اینتر در لیگ قهرمانان را مشاهده کردیم به نظر من آنها بدتر از حریف نبودند و از نظرم حتی بهتر هم بودند اما لیگ قهرمانان رقابت هایی ویژه است. تاتنهام از جمله تیم هایی است که من به دیدن بازی این تیم علاقه دارم و از آنها یاد می گیرم.

 

زمانیکه بازیکنان آماده باشند تمام تمرکز شما روی کار پیش رو است و مصدومیت ها زمانی رخ می دهد که تمرکز کامل وجود نداشته باشد. زمانیکه می دانید شرایط چمن فوق العاده نیست شما باید بیشتر از همیشه آماده باشید."

دیدگاه‌ها