کد خبر : 1564000 | 04 آبان 1397 ساعت 21:00 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

از دوران تراکتور و ذوب آهن هم شرایطم بهتر است

رحمانی: نمی‌دانم باید چه‌کنم که نیمکت‌نشین نباشم

هافبک باتجربه سپاهان نسبت به نیمکت نشینی اش در این تیم ابراز ناراحتی کرد.

رحمانی: نمی‌دانم باید چه‌کنم که نیمکت‌نشین نباشم

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: بازی خوبی انجام شد. استقلال در دقایقی از بازی فشار زیادی روی دروازه مان آورد اما فکر می کنم فوتبال منطقی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.


وی درباره نیمکت نشینی اش بیان کرد: در همه جای دنیا هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت نشین باشد. من دیر به تیم اضافه شدم اما شرایط خیلی خوبی دارم. فعلا نیمکت نشینی را تحمل می کنم اما واقعا نمی دانم دلیلش چیست. امیرخان خودش می داند که چطور در تمرینات کار می کنم و فکر می کنم هرچه در توان داشتم گذاشتم. با این حال تصمیم آقای قلعه نویی است که بازی نکنم. ولی این را بگویم که از نظر خودم در تمرینات فوق العاده هستم و بهتر است دلیل بازی نکردنم را از کادرفنی بپرسید.


هافبک باتجربه سپاهان با اشاره به آشنایی اش با خصوصیات امیر قلعه نویی تاکید کرد: من با امیرخان در تراکتور و ذوب آهن هم کار کردم و با ایشان آشنایی دارم. نمی دانم چه بگویم. به نظر خودم از دوران تراکتور و ذوب آهن هم شرایط من بهتر است و به همین خاطر ناراحت هستم.


رحمانی ادامه داد: نمی دانم باید چه کار کنم که برای تیمم بازی کنم. اگرچه نتایج خوب تیم باعث خوشحالی است اما برای خودم و شرایطی که دارم هرگز خوشحال نیستم. من هیچ وقت نمی توانم قبول کنم که روی نیمکت بنشینم و اصلا برایم قابل قبول نیست. احساس خیلی بدی دارم ولی فعلا شرایط اینطوری است و تابع دستور سرمربی هستم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با ادامه این روند نیم فصل جدا می شود، خاطرنشان کرد: فعلا باید ببینیم در بازی های آینده چه می شود. من تمام تلاشم را انجام داده ام و حرفه ای گری هم داشتم. برای یکی مثل من نیمکت نشین بودن سخت است. باید ببینیم تا نیم فصل شرایط چطور می شود.


رحمانی در پایان افزود: خداراشکر که سپاهان توانسته نتایج خوبی بگیرد و دل هواداران را شاد کند. امیدوارم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها