کد خبر : 1564013 | 04 آبان 1397 ساعت 20:02 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت من به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد

نیازمند: با قلعه‎نویی نمی‌شود به قهرمانی خوشبین نبود

دروازه بان تیم سپاهان بعد از پیروزی مقابل استقلال از عملکرد تیم خود اظهار رضایت کرد و گفت که طلایی پوشان به قهرمانی لیگ خیلی امیدوار هستند.

نیازمند: با قلعه‎نویی نمی‌شود به قهرمانی خوشبین نبود

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند پس از برتری سپاهان مقابل استقلال گفت: جلوی این همه هوادار و تیم بزرگی مثل استقلال کسب سه امتیاز در آزادی خیلی برای ما دلچسب است. البته ما از قبل هم با همین هدف آمده بودیم و خدا را شکر  می کنم که به آن رسیدیم.

 

نیازمند در این مورد که استقلال موقعیت چندانی روی دروازه سپاهان نداشت، گفت: این را از خود استقلالی ها باید بپرسید اما ما امروز از جلو خیلی سازماندهی شده دفاع کردیم و اجازه موقعیت های زیادی به آنها ندادیم. خیلی عالی دفاع کردیم.

دروازه بان طلایی پوشان اصفهانی درباره صحنه های مشکوک به پنالتی در بازی امروز اشاره کرد: گویا دانشگر در محوطه ما زمین خورده که من اصلا صحنه را یادم نیست و باید ببینم. یکی هم خطایی بود که برای ما اتفاق افتاد. آنجا هم داور به صحنه نزدیک بود و برای من عجیب بود که خود داور پنالتی تشخیص داد ولی کمک داور که دورتر بود، نظرش متفاوت بود و پنالتی را برگرداند. باید فیلم بازبینی شود ولی کلا چیزی که تمام شده، صحبت درباره اش بی فایده است.

او درباره عملکرد شخصی اش در دیدار امروز گفت: من امروز سیو آنچنانی نداشتم ولی خوشبختانه بدون اشتباه بازی کردم و توانستم برای این سه امتیاز به تیم کمک بکنم.

 

نیازمند پیرامون دعوت به تیم ملی افزود: این به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد. من تلاش می کنم و امیدوارم دعوت شوم.

دروازه بان سپاهان در این مورد که سال گذشته مقابل استقلال موفق به کلین شیت نشده بود، اظهار داشت : من اولین بازی ام در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بود که با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید اما در بازی با استقلال متاسفانه 3-2 شکست خوردیم. ولی امروز خدا را شکر استقلال را توانستیم ببریم و دست پر از زمین خارج شویم.

 

نیازمند بار دیگر در مورد حضور در جام ملتهای آسیا گفت: من همین الان هم در حال تلاش هستم و تا لحظه آخر امیدوار باقی می مانم. بستگی به نظر آقای کی روش دارد و امیدوارم که نظر ایشان را جلب کنم و همراه تیم ملی باشم.

او در پاسخ به این سوال که به قهرمانی سپاهان خوشبین است یا نه، گفت: صد درصد. با حضور آقای قلعه نویی نمی توان خوشبین نبود. این بازی هم خیلی برای ما مهم بود و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و راه را در ادامه هموار تر کنیم.

دیدگاه‌ها