کد خبر : 1564105 | 05 آبان 1397 ساعت 09:51 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند اوسین بولت به منتقدانش

اوسین بولت، اسطوره دو و میدانی که وارد دنیا فوتبال شده، واکنش تندی به منتقدانش و کسانی که معتقدند او در فوتبال به جایی نخواهد رسید، داشت.

پاسخ تند اوسین بولت به منتقدانش

به گزارش "ورزش سه"، سریع ترین مرد جهان به صورت آزمایشی به تیم سنترال کوست مارینرز پیوست و حتی بعد از زدن دو گل در یک بازی برای تیمش، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت. اخیرا اندی کیو، مهاجم سابق تیم ملی ایرلند به شدت از او انتقاد کرده است. با وجود این صحبت ها، بولت پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی مارینرز دریافت کرده است و در حال تصمیم گیری در این رابطه است. حال دونده جامائیکایی در اینستاگرام خود، پاسخ انتقادات را داد.

 

 

1344395

 

 

او با انتشار ویدیویی از درخشش خود در زمین فوتبال نوشت:" آنها می‌گویند بولت وقتش را تلف می‌کند. آنها به رویای من می‌خندند. آنها تلاش را مسخره می‌کنند. گوش کنید جوان ها، تمام جوان‌ها از همه کشورها؛ برای رسیدن به رویاهایتان سخت تلاش کنید و نگذارید هیچکس به شما بگوید نمی‌توانید به آنها برسید. به خاطر داشته باشید که اگر تلاش نکنید، از ابتدا ناکام بوده اید."

 

در حالی که انتظار می‌رود بولت به زودی پیشنهاد قرارداد مارینرز را قبول کند، ولی فعلا جدا از تیم تمرین می‌کند مایک مولوی، سرمربی مارینرز اخیرا باعث ایجاد فاصله بین بولت و باشگاه شده است. او مدعی شده که از باشگاه خواسته فاصله ای بین او و بولت ایجاد کند و تمرکزش بیشتر روی بازیکنانی است که در اختیار دارد و روی بولت حسابی نکرده است.

دیدگاه‌ها