کد خبر : 1564120 | 05 آبان 1397 ساعت 10:55 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب صحبت های رئیس فدراسیون در سایت AFC

قهرمانی پرسپولیس 80 میلیون ایرانی را خوشحال می کند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از اتفاقات بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا به حضور رئیس فدراسیون فوتبال در رختکن سرخپوشان اشاره کرد.

قهرمانی پرسپولیس 80 میلیون ایرانی را خوشحال می کند

به گزارش "ورزش سه"، در گزارشی که دقایقی قبل روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد آمده است رئیس فدراسیون فوتبال ایران موفقیت های باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان را موفقیت کل فوتبال ایران در قاره کهن می داند.


در این گزارش آمده است:«پرسپولیس ایران بعد از برد شیرین در دوحه این بار در تهران موفق شد السد را در حضور تماشاگران پرتعداد خود متوقف کند تا در نهایت با نتیجه 2-1 جواز صعود به اولین فینال خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.این نتیجه بعد از شوک گل زودهنگام بغداد بونجاح به دست آمد آن هم با گل زیبایی که سیامک نعمتی در آغاز نیمه دوم به ثبت رساند تا جشن سرخ در ورزشگاه آزادی برپا شود».

 

1348611


سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در ادامه به حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران در رختکن پرسپولیس اشاره کرد، جایی که مهدی تاج از تک تک بازیکنان این تیم تشکر و برای آنها ارزوی موفقیت در فینال را داشت. سایت AFC نوشت:« من معتقدم همه مردم ایران از این موفقیت خوشحال هستند و این تنها مختص به طرفداران پرسپولیس نیست. صعود به فینال لیگ قهرمانان نه تنها موفقیت پرسپولیس بلکه موفقیت کل فوتبال ایران است. امیدوارم این شادی با قهرمانی در فینال و بالا بردن جام تکمیل شود تا 80 میلیون ایرانی بیشتر خوشحال باشند».

 

1348612


سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در ادامه به رویارویی پرسپولیس با کاشیماآنتلرز ژاپن در فینال اشاره و مدعی شد با توجه به این که بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود سرخپوشان پایتخت ایران شانس خوبی برای رسیدن به اولین قهرمانی در آسیا خواهند داشت.

 

1348610

 

 

دیدگاه‌ها