کد خبر : 1564141 | 05 آبان 1397 ساعت 11:49 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد بعد از 5 هفته گل نخورد؛

«استقلال» اسم رمز کلین شیت های مرادیان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان موفق شد سومین کلین شیت فصل را ثبت کند.

«استقلال» اسم رمز کلین شیت های مرادیان

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر، دیروز تیم های فولاد و استقلال خوزستان دربی شهر اهواز را در ورزشگاه غدیر مقابل هم برگزار کردند.

 

این بازی با وجود نیاز مبرمی که هر دو تیم به پیروزی برای خروج از بحران داشتند، در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هیچ سودی به فولاد و استقلال نرساند. تنها اتفاق مثبتی که می توان درباره دو تیم به آن اشاره کرد، بسته نگه داشتن دروازه ها بود.

 

در تیم فولاد احسان مرادیان که دروازه بان اصلی سرخپوشان محسوب می شود، برای دومین هفته متوالی درون دروازه قرار گرفت و در روز نسبتا کم دردسری که داشت، موفق به ثبت یک کلین شیت شد. مرادیان هفته گذشته برابر پدیده هم واکنش های خیلی خوبی نشان داده بود، اما شدت حملات حریف و اشتباهات بی پایان خط دفاع فولاد سرانجام مقاومت او را شکست.

 

دروازه بان جوان فولاد دیروز در نهمین حضورش در چارچوب دروازه تیم فولاد، توانست برای سومین بار دروازه خود را بسته نگه دارد. یک نکته جالب که درباره کلین شیت های مرادیان در این فصل وجود دارد، این است که او پس از دیدار مقابل استقلال تهران که در تهران دروازه اش را بسته نگه داشته بود، موفق به ثبت کلین شیت نشده بود و دوباره دیروز مقابل تیم استقلال خوزستان این کار را انجام داد.

دیدگاه‌ها