کد خبر : 1564210 | 05 آبان 1397 ساعت 15:42 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل بد و چند مهار خوب

بدشانسی در روز کاپیتانی گلر تیم ملی

رشید مظاهری در دیداری که به عنوان کاپیتان پیشاپیش سایر بازیکنان ذوب آهن پا به میدان گذاشت یکی از روزهای عذاب آور خود را پشت سر گذاشت.

بدشانسی در روز کاپیتانی گلر تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، گلر ملی پوش ذوبی ها که به دلیل عدم حضور حدادی فر و محسن مسلمان به عنوان کاپیتان سوم این تیم در دیدار برابر پیکان پا به میدان گذاشت در نهایت یکی از سخت ترین و البته عذاب آور ترین روزهای ورزشی خود را پشت سر گذاشت.


رشید مظاهری که به عنوان یکی از موفق ترین گلرهای لیگ برتر شناخته می شود در دقایق میانی نیمه اول اسیر شوت عجیب مدافع پیکانی ها شد و از راه دور دروازه خود را باز شده دید. او که تصور شلیک یک ضرب توپ را از آن منطقه نداشت خود را آماده خروج و جمع کردن سانتر احتمالی کرده بود اما برابر شوت محکم و البته دقیق مهدی شیری شکست خورد تا توپ را درون دروازه خود ببیند.


البته دروازه بان تیم ملی در نیمه دوم همین دیدار برابر پیکان توانست یک موقعیت فوق العاده با سیو دیدنی خود مهار کند تا تیم همچنان امیدوار به کسب امتیاز باشد. در نهایت حتی باتوجه به واکنش های خوب مظاهری در نیمه دوم دیدار برابر پیکان، اولین تجربه کاپیتانی مظاهری در بازی های لیگ هجدهم چندان خوش یمن نبود.

 

1348731

دیدگاه‌ها