کد خبر : 1564220 | 05 آبان 1397 ساعت 16:15 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران سپاهانی پرشور با یک نکته منفی ! (عکس)

روز گذشته نزدیک به 4 هزار هوادار سپاهانی دیدار تیمشان را از نزدیک تماشا کردند و در طول بازی تمام تلاششان را برای پیروزی به کار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پس از مدت ها بار دیگر هواداران سپاهانی که خاطره های خوشی از ورزشگاه آزادی دارند، با امیدواری برای کسب سه امتیاز به آزادی وارد شدند و در پایان بازی هم شاگردان امیرقلعه نویی پیروز شدند، تا هواداران طلایی پوش حاضر در سکوهای آزادی، با خوشحالی و رقص و پایکوبی این ورزشگاه و احتمالا تهران را ترک کنند و به خانه بازگردند.


حضور 4 هزار نفری سپاهانی ها در تهران، که همیشه در نقش جهان هم حداقل حضوری 10 هزار نفری را در بازی های سپاهان رقم می زنند و در بازی های مهم مقابل استقلال و پرسپولیس ورزشگاه خود را پر می کنند، برای شاگردان امیرقلعه نویی قوت قلب بود و بی شک در پیروزی تیمشان نقشی انکار ناپذیر ایفا کردند؛ با این حال یک نکته منفی در طول 90 دقیقه اتفاق داد.

 

1348749


سپاهان طی سال های گذشته به دلیل رفتار برخی از هوادارانش در بازی های خانگی با محرومیت از حضور طرفدارانش روبرو شده و در اولین دیدار این فصل هم این اتفاق برای آنها تکرار شد، اما باز هم در ورزشگاه آزادی پس از اعلام پنالتی روی ساسان انصاری، یکی از هواداران سپاهان اقدام به پرتاب نارنجک به پیست تارتان زمین آزادی کرد.


هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس هم معمولا از این قبیل کارها انجام می دادند ولی طی یکی دو سال اخیر و به دلیل نظارت دقیق AFC در دیدارهای که در آزادی برگزار می شود، این رفتارهای غیرقانونی کمتر شده و به نظر می رسد سپاهانی ها هم برای اینکه بتوانند در بازی های آینده همراه تیم خود باشند و تیمشان را از سرمایه اجتماعی بزرگی که دارند، محروم نکنند، دیگر از اقدام به پرتاب نارنجک یا کارهایی که ممکن است خطر محرومیت برای تیم و باشگاه به همراه داشته باشد، خودداری کنند.

 

1348750

دیدگاه‌ها