کد خبر : 1564261 | 05 آبان 1397 ساعت 18:22 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

ازنظر فکری و روحی در وضعیت خوبی نیستم

آل‎کثیر: نمی دانم چرا باید روی نیمکت بنشینم

مهاجم تیم فوتبال پیکان که فصل گذشته در جمع بهترین گلزنان لیگ قرارداشت اکنون در بحران نیمکت نشینی قرار گرفته است، سوالی که باید در انتظار پاسخ آن از سوی کادرفنی پیکانی ها بود.

آل‎کثیر: نمی دانم چرا باید روی نیمکت بنشینم

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پیکان در 9 بازی گذشته تنها در دو،سه بازی در ترکیب ثابت تیمش آن هم نه به طور کامل قرارداشته که در آن بازی‌ها ۳گل و پاس گل به نام خود ثبت کرده؛ جالب اینجاست که او به جز آن در دیگر بازی ها یا به صورت یار تعویضی وارد زمین شده است یا آنکه نیمکت نشین بوده است. از او در مورد نیمکت نشینی اش سوال می کنیم که او در پاسخ به ورزش سه می گوید: واقعا نیمکت نشینی ام هم با وجود رضایت کادرفنی از تمریناتم برای خودم هم سوال شده است. من در آمادگی صددرصدی قرار دارم این را همه می دانند اما نمی دانم چرا بااین اوصاف باید روی نیمکت بنشینم.


وی افزود: در دو بازی هم که به میدان رفتم 90 دقیقه کامل بازی نکردم اگرچه در هر دوی آن بازی ها عامل گلزنی و گلزن میدان بودم.


او درادامه گفت: من برای کادرفنی و تفکراتش احترام قائل هستم اما هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود و هرکس دیگری هم جای من بود علاقمند به دانستن عدم حضورش در زمین بود.


آل کثیر اضافه کرد: من با شنیده هایم از آقای جلالی علاقمند به شاگردی ایشان شدم و برای همین پیکان را برای فصل جدید انتخاب کردم چون هدفم پیشرفت در فوتبال و رسیدن به پیراهن تیم ملی بود ولی وقتی دیدم یا در بازی ها به صورت یار تعویضی به زمین فرستاده می شوم و یا آنکه وقتی در ترکیب هستم در تمام دقایق بازی برای تیم بازی نمی کنم نگران شدم.


مهاجم پیکان تصریح کرد: این حرف ها هیچ کدام ازروی گلایه گذاری نیست بلکه این ها صحبت های است هم از یک نگرانی و یک دغدغه یعنی دور شدن از شرایط خوب یک بازیکن است. من در زمان حضورم در نفت تا آقای گلی پیش رفتم و برای این تیم های گل های بسیاری به تیم های مطرح فوتبال ایران زدم و این موضوع من را دچار یک شرایط بد روحی و فکری کرده، امیدوارم این پاسخ شما و من را چراکه نیمکت نشینم را پیکانی ها پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ها