کد خبر : 1564263 | 05 آبان 1397 ساعت 18:25 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

همسایه هایی با پیش زمینه های متفاوت؛

کمالوند با شیرازی ها مقابل قشقایی

تیم قشقایی شیراز در هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول میهمان اکسین البرز خواهد بود.

کمالوند با شیرازی ها مقابل قشقایی

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس پیش از شروع لیگ دسته اول تصورش را نمی کرد، دو تیم قشقایی و اکسین البرز در پایان هفته نهم هم امتیاز باشند و نبرد دو تیم در هفته دهم یک دیدار شش امتیازی باشد.تیم اکسین با استخدام کمالوند و به خدمت گرفتن بازیکنان سرشناسی مثل محمد ابراهیمی، به امید لیگ برتری شدن کارش را آغاز کرد؛ سه برد متوالی در سه هفته اول باعث شد این تیم با نه امتیاز صدرنشین شود و لرزه بر تن حریفان بیاندازد، اما در ادامه آنها به همین خوبی کار نکردند.

 

در سوی دیگر قشقایی که لیگ دسته اول را با شکست برابر مس رفسنجان شروع کرده بود در ادامه پس از تساوی هفته دوم در خانه ملوان 4 بازی پیاپی خود را برد و صدرنشین شد اما کنار گذاشته شدن سیاه جامگان از لیگ باعث شد این تیم از صدر به رده ششم سقوط کند.

حالا در هفته دهم لیگ دسته اول، تیم پر ماجرای کمالوند که دیگر فراز قبلی را ندارد و فرود داشته است باید با قشقایی بازی کند که در سه مسابقه اخیر خود بازی های سختی را پشت سر گذاشته و مربی خود را نیز همراه ندارد.قشقایی در هفته هفتم به مس باخت و پس از ان بازی ابراهیم طالبی سرمربی این تیم به دلایل نامعلومی بازداشت شد. پس از آن بود که مسئولان قشقایی هدایت تیم را به مهدی فروردین سپردند. فروردین در دو مسابقه ای که سرمربی تیم قشقایی بوده شکست نخورده و تیم های مدعی گل گهر و بادران را با وینگو و پاشازاده متوقف کرده است.

 

هر دو تیم هشت بازی انجام داده اند که سهم هر کدام 12 امتیاز است ولی اکسین با تفاضل گل بهتر در رده ششم قرار دارد و قشقایی هفتم است.


اکسینی ها 5 گل زده و پنج گل خورده دارند؛ محمد ابراهیمی و امین شجاعیان بازیکنان استان فارس تیم اکسین هستند که هر دو از نفرات برتر اکسینی ها به حساب می آیند. قشقایی 10 گل زده و 11 گل خورده دارد.

 

دیدگاه‌ها