کد خبر : 1564290 | 05 آبان 1397 ساعت 19:17 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرنگی‌کار ایرانی فردا برای مدال برنز مبارزه می‌کند

علیاری، آخرین شانس برای شکستن طلسم بوداپست

فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران با فینالیست شدن حریف روسی خود به شانس مجدد راه یافت.

علیاری، آخرین شانس برای شکستن طلسم بوداپست

به گزارش "ورزش سه"، در روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2018 به میزبانی بوداپست مجارستان پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند.


مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم که بعد از استراحت در دور نخست، یک کشتی را با پیروزی پشت سر گذاشت و حریف ترک خود را شکست داد، در دور سوم مقابل حریف روسی 3 بر یک شکست خورد.
تنها در صورتی علیاری در جدول باقی می ماند که این کشتی گیر روس مقابل آرتور الکسانیان، قهرمان نامدار ارمنستان در نیمه نهایی به برتری می رسید و فینالیست می شد.


عصر امروز دیدارنیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم میان موسی اولوئف از روسیه و آرتور الکسانیان از ارمنستان برگزار شد که این کشتی گیر روسی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و 3 بر یک برنده این کشتی باشد.
بدین ترتیب مهدی علیاری به جدول شانس مجدد رفت. او فردا در صورت کسب دو پیروزی، در دیدار رده بندی باید به مصاف الکسانیان برود تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.


فردا مسابقات جهانی کشتی فرنگی در شرایطی به اتمام می رسد که تیم ایران از 9 وزن یک مدال هم نگرفته و تنها شانس باقی مانده مهدی علیاری است تا بتواند با کسب مدال برنز به این طلسم پایان دهد و امتیاز بیشتری برای ایران کسب کند.

دیدگاه‌ها