کد خبر : 1564308 | 05 آبان 1397 ساعت 19:46 | 76.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی ۹۰ دقیقه‌ای برابر ولورهمپتون؛

جهانبخش ثابت باشد، برایتون می‌برد

برایتون در حضور ثابت ستاره ایرانی خود مقابل ولورهمپتون به سومین برد متوالی این فصل رسید.

جهانبخش ثابت باشد، برایتون می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس تیم برایتون که برای سومین مسابقه متوالی علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم فالمر میزبان تیم رده نهمی ولورهمپتون بود.

یاران جهانبخش که در دو مسابقه اخیرشان به پیروزی رسیده بودند، امروز هم به این روند ادامه دادند و موفق شدند با تک گل گلن مورای در دقیقه ۴۸ به برتری یک بر صفر مقابل ولورهمپتون دست پیدا کنند تا ۱۴ امتیازی شده و در رده یازدهم جدول لیگ جزیره قرار بگیرند.

 

1348836

 

علیرضا جهانبخش که در این فصل ۶ بار به‌عنوان بازیکن تعویضی در هفت هفته ابتدایی برای تیمش به میدان رفته بود، همانند دو هفته اخیر حضور ثابت در ترکیب برایتون مقابل ولورهمپتون داشت و برای نخستین بار در این فصل تا پایان مسابقه در زمین حاضر بود.

 

برایتون در حالی امروز برابر ولورهمپتون به برتری دست یافت که در دو مسابقه اخیری که جهانبخش را به‌عنوان بازیکن در ترکیب داشته، به پیروزی رسیده بود.

 

جهانبخش در دیدار امروز برابر ولورهمپتون ۱۹ پاس صحیح، سه برتری در نبردهای تن به تن، یک بار جلوگیری از حملات حریف، یک تکل موفق، چهار دریبل، یک سانتر و دو خطا داشت.

دیدگاه‌ها