کد خبر : 1564392 | 06 آبان 1397 ساعت 10:45 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سرمربی کهنه کار الاهلی از ستاره ایرانی

ماچالا: بردن السد به خاطر بازی درخشان امید بود

سرمربی کهنه کار اهل جمهوری چک یکی از بهترین و شیرین ترین بردهای این فصل را مقابل السد رقم زد تا بحران در اردوی رقیب زخم خورده از پرسپولیس به اوج خود برسد.

ماچالا: بردن السد به خاطر بازی درخشان امید بود

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در یکی از آخرین بازی های هفته دهم لیگ ستارگان موفق شد با نتیجه ای غیرقابل پیش بینی السد مدعی قهرمانی این فصل را با نتیجه 4-1 شکست دهد تا بهترین نتیجه این فصل را رقم بزند.


میلان ماچالا سرمربی الاهلی در پایان این بازی گفت:«برتری 4-1 مقابل السد به خاطر عملکرد عالی امید ابراهیمی در میانه میدان بود. باور کنید اصلا آسان نیست که در مصاف با تیمی مثل السد با آن همه ستاره و مهره تعیین کننده بتوانید با چهار گل به برتری برسید اما نمایش خوب خطوط سه گانه الاهلی این موفقیت را رقم زد».


این مربی ادامه داد:« البته تنها عصبانیت من به خاطر عدم کنترل اعصاب بازیکنان بود که بی مورد از داور کارت می گرفتند. متاسفانه این روند می تواند در بازی های بعدی برای ما دردسرساز شود چون الان در حساس ترین برهه قرار داریم و محرومیت بازیکنان نمی تواند خبر خوبی برای ما باشد».


ماچالا در پایان باردیگر با تمجید از نمایش خوب ستاره ایرانی گفت:« ابراهیمی یک بار دیگر نشان داد در میانه میدان نقش فرماندهی را به خوبی می تواند ایفا کند. او در کنار نفراتی مثل دی یونگ و علی فریدون مثلث ویرانگر الاهلی هستند و امیدوارم که همین فرم خوب را برای بازی های بعدی هم حفظ کنند».

 

دیدگاه‌ها