کد خبر : 1564429 | 06 آبان 1397 ساعت 11:55 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از زیباترین گلهای بوندس‌لیگا به نام لوکاس هولر

گل بی‌نظیر برای فرایبورگ؛ دقیقه‌ی 94، از 45 متری

لوکاس هولر مهاجم 24ساله‌ی فرایبورگ در دقیقه‌ی 94 بازی تیمش مقابل گلادباخ با شوتی استثنایی و شگفت‌انگیز از فاصله‌ی 45 متری دروازه‌ی حریف را باز کرد.

گل بی‌نظیر برای فرایبورگ؛ دقیقه‌ی 94، از 45 متری

به گزارش "ورزش سه"، گل رویایی لوکاس هولر که چهار دقیقه بعد از پایان 90 دقیقه‌ی قانونی با شوتی سهمگین از دایره‌ی میانی میدان به ثمر رسید باعث شد فرایبورگ با نتیجه‌ی 3-1 در خانه‌ی خود به پیروزی برسد و با 12 امتیاز از 9 بازی در رتبه‌ی یازدهم جدول بوندس‌لیگا بایستد.

 

ماتیاس سامر که به عنوان کارشناس در کنار گزارشگر شبکه‌ی ورزشی یورواسپورت این بازی را گزارش می‌کرد زمانی که شوت بی‌نظیر هولر از فاصله‌ی 45متری زوزه کشان وارد دروازه‌ی گلادباخ شد از شادی به وجد آمد و چندین بار از آن با عنوان " یک شوت خارق‌العاده" یاد کرد.

 

گل هولر هم‌اکنون به عنوان یکی از نامزدهای گل برتر هفته‌ی بوندس‌لیگا انتخاب شده و حتی بعید نیست که یکی از نامزدهای اصلی بهترین گل فصل بوندس‌لیگا شود. نکته‌ی جالب اینجا است که مارکوس هولر گفته دقیقاً این نوع شوت را بارها و بارها تمرین کرده بوده، البته نه در فرایبورگ و زیر نظر سرمربی‌اش کریستین استرایش، بلکه پیش از پیوستن به فرایبورگ، زمانی که در باشگاه ساند‌هاوزن عضویت داشته.

 

هولر بعد از بازی در مصاحبه به روزنامه‌ی آلمانی بیلد گفت:" در ساندهاوزن که بودم مربی ما بعد از هر جلسه‌ی تمرین همه‌ی بازیکنان را در دایره‌ی میانی زمین جمع می‌کرد و به ما می‌گفت باید از وسط زمین با حضور این همه بازیکن توپ را وارد دروازه کنید. کسانی که بدترین نتیجه را از این تمرین بدست می‌آوردند باید جلوی همه‌ی تیم آواز می‌خواندند".

 

یان سومر دروازه‌بان 29ساله‌ی گلادباخ هر چه تلاش کرد نتوانست مانع از شوت سهمگین هولر شود. هولر که اخیراً مدتی روی نیمکت فرایبورگ نشسته بود بعد از بازی گفت:" می‌دانستم آن توپ گل می‌‌شود. اول باید توپ را کنترل می‌کردم و بعد شوت می‌زدم. وقتی شوت را زدم یک لحظه نگران شدم که نکند مسیر توپ آنطور که قصد داشتم پیش نرود ولی وقتی دیدم توپ وارد دروازه شد از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم".

 

1349001

 

1349003

دیدگاه‌ها