کد خبر : 1564474 | 06 آبان 1397 ساعت 13:43 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

انگار هیچ تیمی نباید آن ها را ببرد!

حاج محمدی: دروازه بان پرسپولیس سیاه بازی کرد

درگیری های بازی سایپا و پرسپولیس به بیرون از ورزشگاه و فضای مجازی هم کشیده شد و حواشی حتی دامن آنانی که نقشی در این درگیری نداشتند را هم گرفت.

حاج محمدی: دروازه بان پرسپولیس سیاه بازی کرد

به گزارش" ورزش سه" بعد از پایان بازی جنجالی سایپا برابر پرسپولیس، این بار هواداران پرسپولیس به پیج بازیکن سایپا امین حاج محمدی حمله کردند. مدافع سایپا البته در درگیری های این بازی نقشی نداشت اما شاید به این دلیل که او زمانی لباس استقلال را به تن می کرد و قبل از آن قرار بود به پرسپولیس بیاید دلیلی برای این بخش از حمله وران مجازی شده تا او را با الفاظ مجازات کنند.

حاج محمدی درباره این بازی پر از درگیری و اتفاقات در حین و بعد از بازی با "ورزش سه" گفت و گو کرد و در ابتدا گفت:« بازی فوق العاده جان دار و خوبی بود و ما خیلی خوب کار کردیم و باید این بازی را می بردیم. متاسفانه توپ هایمان برابر پرسپولیس تبدیل به گل نشد و از طرفی علیرضا بیرانوند در این بازی خیلی خوب کار کرد. در مجموع ما در هر دونیمه از حریف سرتر بودیم و اگر توپهایمان گل می شد برنده این بازی بودیم.»


او درباره درگیری های این بازی گفت:« بازی خوب بود و دو تیم بازی خود را انجام می دادند اما وقتی ما گل زدیم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که جو به هم ریخت.» او درباره دلایل این اتفاقات گفت:« یکی دو تا از بازیکنان پرسپولیس باعث این درگیری بودند و با بازیکنان ما درگیر شدند و این باعث شد که دیگر بازیکنان هم وارد این ماجرا شوند.»


مدافع سابق تیم های استقلال و نفت گفت:« من در پرسپولیس دوستانی دارم و با علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی و کمال کامیابی نیا خیلی صمیمی هستم. نمی توانم بگویم مقصر اصلی چه کسی بود ، یک بحثی بود که بین دو نفر به وجود آمد و در زمین بحث به وجود آمد اما دروازه بان ذخیره پرسپولیس آمد وسط و درگیری ها زیاد شد. من واقعا نمی فهمم او چرا باید در این صحنه دخالت می کرد؟ من فکر نمی کنم تعصب به این باشد که بیرون زمین دعوا راه بیاندازی! تعصب این است که آدم در زمین برای تیمش تمام توانش را بگذارد اما این که بیرون زمین این کارها را انجام بدهید سیاه بازی است.»

 

حاج محمدی که سابقه بازی در استقلال را دارد درباره حمله برخی هواداران پرسپولیس به صفحاتش در فضای مجازی گفت:« بله متاسفانه این اتفاق افتاد. نمی دانم پرسپولیسی ها با من چه خصومتی دارند؟ من دو سال در استقلال بازی کردم و نمی دانم آیا طرفداران پرسپولیس توقع داشتند در این بازی بد کار می کردم؟ من فقط برای تیمم تمام تلاشم را انجام دادم و برای پیروزی سایپا تمام توانم را گذاشتم. از این مساوی هم اصلا راضی نیستم چون باید بازی را می بردیم.»


مدافع تیم سایپا درباره اینکه می گویند تیم های علی دایی روحیه تهاجمی داشته  و باصطلاح aggressive هستند هم گفت:« فوتبال هیجان دارد و ما هم دنبال پیروزی هستیم و با تمام توانمان بازی می کنیم. همین. ما در همه بازی ها دلمان می خواهد برنده شویم.»


حاج محمدی همچنین باردیگر به ماجرای حمله پرسپولیسی ها به خودش در فضای مجازی گفت:« من نمی دانم مخترع این جریان چه کسی بوده که یک بچه ای که هنوز مدرسه نرفته است می تواند یک پیج و اکانت بسازد و بیاید هرچه که لایق خودش و خانواده اش است را به هرکسی بخواهد بگوید. من عکس برخی از این ها که به من فحاشی کرده و هرچه لایق خودشان بوده را گفتند می بینم واقعا بعضی از این ها هنوز به سن مدرسه رفتن نرسیده اند اما می آیند بدترین فحش ها را می دهند. من برایم اهمیت ندارد و صفحاتم را بستم اما از دیشب تا حالا واقعا حجم توهین ها خیلی زیاد بود.»
او افزود:« متاسفانه یک جوی راه افتاده که انگار همه باید به پرسپولیس ببازند. واقعا جو مسخره ای شده است و  این توقع به وجود آمده که تیم ها نباید مقابل پرسپولیس خوب بازی کنند یا نتیجه بگیرند.»


مدافع سابق تیم ملی که بعد از فصل ناموفقی که در استقلال داشت دوباره به روزهای خوبش نزدیک شده است در این رابطه گفت:« من سال اول حضورم در استقلال خوب بودم اما سال دوم اتفاق هایی افتاد که وضعیتم به هم ریخت اما از آقای دایی ممنون هستم که من را به سایپا آورد و به من اعتماد کرد. واقعا از او ممنون هستم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتمادش را به خوبی بدهم.»


او درباره علی دایی گفت:« این لطف آقای دایی بود که من را به سایپا آورد و من تمام تلاشم را برای جبران لطف او خواهم کرد. الان هم شرایط خیلی خوبی دارم و به آینده واقعا امیدوار هستم. دلم می خواهد دوباره بتوانم لباس تیم ملی را بپوشم.»


حاج محمدی درباره اتفاقات بعد از بازی هم گفت:« تمام فیلم ها هست که من اصلا در هیچکدام از درگیری ها نیستم و فقط دارم بازیکنان خودمان را جدا می کنم. همه چیز در حد بیست سی ثانیه در تونل رخ داد و خداراشکر خیلی زود جمع شد. بازهم می گویم اگر درگیری درون زمین هم بود نباید به بیرون کشیده می شد چون ما همه با هم دوست هستیم و در یک حرفه کار می کنیم ، درست نیست بیرون زمین با هم درگیر شویم. اگر بازیکنان پرسپولیس و دروازه بان ذخیره این تیم  بیرون زمین دخالت نمی کردند این اتفاق ها رخ نمی داد.»

 

دیدگاه‌ها