کد خبر : 1564548 | 06 آبان 1397 ساعت 17:20 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس بزرگ برای علی نظر و خونه به خونه؛

لیگ یک / سور و سات بچه‌های اراک در دقیقه 90

شاگردان ربیعی موفق شدند خونه به خونه ده نفره را در دقایق پایانی شکست دهند.

لیگ یک / سور و سات بچه‌های اراک در دقیقه 90

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در میزبانی برابر خونه به خونه موفق شد 3 امتیاز حساس مسابقه را کسب کند و مجموع امتیازات خود را به عدد 15 برساند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.


دو تیم در نیمه اول با وجود خلق موقعیت های گل برای گلزنی موفق نبودند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا به این ترتیب 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد و مشخص شدن تکلیف برنده این مسابقه به نیمه دوم کشیده شود.


یک اتفاق مهم در نیمه دوم اما کار را برای خونه به خونه سخت کرد. اسماعیل کیانی دقیقه 63 از زمین مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان نظر محمدی برای کسب امتیاز در خارج از خانه دشوار شود. این دیدار اما تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی در جریان بود که دقیقه 90+1 میثم آقایی موفق شد دروازه خونه به خونه را باز کند تا اراکی ها در خانه 3 امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کنند.

 

1349097


تیم اراکی با این برد 15 امتیازی شد حالا بعد از گل گهر، مس کرمان و پرسپولیس پاکدشت در رده چهارم قرار دارد تا تیم ربیعی، امیدوارانه ادامه مسابقات را دنبال کند.


از سوی دیگر خونه به خونه بابل که فاصله زیادی تا یک امتیاز مهم خارج از خانه نداشت، در دقایق پایانی تساوی را از دست داد و حالا با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ یک قرار دارد.

دیدگاه‌ها