کد خبر : 1564553 | 06 آبان 1397 ساعت 17:20 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد باورنکردنی قشقایی در کرج؛

لیگ یک/ اکسین رکورددار گل نزنی در لیگ یک!

تیم فوتبال قشقایی شیراز با گل حسین صادقی در وقت های اضافی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و تیم اکسین را با فراز کمالوند در خانه مغلوب کند.

لیگ یک/ اکسین رکورددار گل نزنی در لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم رقابت های لیگ یک بر برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و در یکی از حساس ترین رقابت ها، دو تیم همسایه در جدول رده بندی مسابقات یعنی اکسین کرج و قشقایی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.


در این مسابقه مطابق انتظار شاگردان فراز کمالوند بازی را تهاجمی تر آغاز کردند و قصد داشتند با توجه به استفاده از شرایط میزبانی در همان نیمه اول حساب کار رابه سود خود تغییر دهند، اما محمد مهری روی یک ضدحمله موفق شد برخلاف جریان بازی دروازه نوشی صوفیانی گلر اکسین را باز کند.


دیدار دو تیم با همین نتیجه در نیمه اول خاتمه یافت تا در نیمه دوم اکسینی ها با عجله بیشتری حملات خود را روی دروازه حریف پیگیری کنند و خیلی زود هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که یاسر وکیلی برخلاف حرکت مسلم حق شناس به توپ ضربه زد ولی توپ به اوت رفت تا بهترین موقعتی بازی برای تساوی از بین برود.


البته این پایان کار نبود و در دقیقه 73 درنهایت حملات اکسینی ها جواب داد و شاهین شفیعی موفق شد دروازه تیم میهمان را بازکند.

 

1349107


اکسین پس از سه بازی ابتدایی که با پیروزی پشت سر گذاشت، اصلا شرایط خوبی ندارد و تساوی هم به کار آنها نمی آمد؛ به همین دلیل هم بود که پس از گل تساوی باز هم حملات بی امانی داشتند و موقعیت های بسیاری برای گلزنی ایجاد کردند که البته بار هم برخلاف جریان بازی این تیم قشقایی بود که با اتکا به خط دفاعی منسجمی که دارد، موفق شد در ضد حمله گل دوم را در دقیقه 1+90 توسط حسین صادقی پس از یک حرکت زیبای تکنیکی وارد دروازه حریف کند.


پس از این گل، باز هم شاگردان کمالوند موقعیت هایی استثنایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتند که بی دقتی مهاجمین فرصت کسب یک امتیاز را از آنها گرفت تا شرایط بد اکسینی ها که فقط به صعود می اندیشند، ادامه داشته باشند.


در سوی دیگر تیم قشقایی که طی پس از تساوی در داربی شیراز دیگر ابراهیم طالبی را در کنار خودنمی بیند، دو تساوی و یک پیروزی دشت کرده که برای این تیم و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند، بسیار ارزشمند است.


با این سه امتیاز، قشقایی 15 امتیازی شد و به رده پنجم رفت و اکسین 12 امتیازی و در رتبه هفتم باقی ماند.

 

دیدگاه‌ها