کد خبر : 1564566 | 06 آبان 1397 ساعت 18:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

برنلی 0-4 چلسی

پیروزی پرگل چلسی در زمین برنلی

چلسی در دیداری کاملا برتر با چهار گل بر برنلی غلبه کرد و موقتا به رده دوم جدول رسید.

پیروزی پرگل چلسی در زمین برنلی

به گزارش "ورزش سه"، برنلی که از 5 بازی اخیر خود دو برد، دو باخت و یک تساوی کسب کرده بود، با قرار گرفتن در رده چهاردهم، میزبانی از چلسی رده سومی را بر عهده داشت. چلسی از 5 بازی قبلی خود صاحب سه برد و دو تساوی شده بود.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 13، بهترین بخت را برای گلزنی خلق کرد. شوت چکشی بارکلی در میانه راه با ضربه سر موراتا همراه شد و می رفت وارد دروازه شود که گلر برنلی با واکنش خوب خود، توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1349151

 

 

هفت دقیقه بعد ویلیان با شوتی کات دار تا یک قدمی گلزنی پیش رفت اما تیرک دروازه مانع این اتفاق شد. دو دقیقه بعد چلسی به آنچه استحقاقش را داشت رسید. پاس عمقی بارکلی به موراتا رسید و او هم با یک ضربه بیرون پا در مصاف تک به تک با گلر برنلی گلزنی کرد.

 

میزبان برای جبران جلو کشید و خیلی زود با ضربه تارکوفسکی می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

هر دو تیم در ادامه نیمه اول موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی در نهایت نتیجه 1-0 به سود چلسی باقی ماند.

 

چلسی نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و دقیقه 57 به دومین گل خود دست یافت. بارکلی با یک پیشروی مناسب تا محوطه جریمه برنلی، موقعیت را برای شوتزنی مناسب دید و با یک ضربه پای چپ زمینی به شکلی زیبا توپ را به کنج دروازه فرستاد تا برتری چلسی پررنگ تر شود.

 

 

1349152

 

 

دقیقه 62 برتری چلسی به سه گل افزایش یافت. زننده این گل ویلیان بود. ستاره برزیل از سمت چپ با یک حرکت انفرادی خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و از بیرون محوطه جریمه با شوتی کات دار توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد تا کار برنلی تمام شود.

بازی به دقیقه 92 رسیده بود که لوفتوس چیک حساب کار را 4-0 کرد.

تلاش دو تیم در دقایق پایانی نتیجه ای نداشت و در نهایت چلسی با همان 4 گل پیروز میدان شد. چلسی با این پیروزی 24 امتیازی شد و تا پیش از بازی فردای سیتی-تاتنهام موقتا به رده دوم رفت.

دیدگاه‌ها