کد خبر : 1564569 | 06 آبان 1397 ساعت 18:02 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو تیرک و کارت قرمز بحث برانگیز در اراک (عکس)

شاگردان ربیعی در یک بازی پر افت و خیز موفق به شکست حریف خود در وقت اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه در شرایطی یک امتیاز حساس دیدار با آلومینیوم اراک را از دست داد که شاید اگر کیانی با کارت زرد عجیب از زمین اخراج نمی شد، می توانست با یک امتیاز و دست پر این بازی خارج از خانه را به پایان برساند.


اسماعیل کیانی دقیقه 63 با کارت زرد دوم داور مسابقه، علی جبرئیلی رو به رو شد تا از زمین مسابقه اخراج شود. این کارت زرد به دلیل تمارض به این بازیکن داده شد و شاید اگر این اخراج اتفاق نمی افتاد، شرایط مسابقه متفاوت بود. داور مسابقه کارت زرد دوم خود را بعد از چند دقیقه به جبرئیلی در شرایطی نشان داد که به نظر می رسید سرنگون شدن این بازیکن در محوطه جریمه تمارض نبوده و دروازه بان آلومینیوم او را لمس کرده بود اما جبرئیلی با سخت گیری او را از زمین اخراج کرد.

 

1349127


این دیدار البته نبردی پر افت و خیز میان دو تیم بود؛ اراکی ها بعد از 10 نفره شدن خونه به خونه تیم برتر زمین بودند و دو مرتبه ضربات این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد تا گلزنی این تیم به دقایق پایانی موکول شود.


در دقایق پایانی یک ارسال بلند در محوطه جریمه بعد از یک رفت و برگشت به آقایی رسید و این بازیکن با یک چرخش زیبا گلزنی کرد تا اراکی های آبی پوش در کنار هواداران 15 امتیازی شدن در لیگ یک را جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها