کد خبر : 1564573 | 06 آبان 1397 ساعت 18:54 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو پنالتی و یک اشتباه بزرگ داوری؛

توقف بی موقع و جنجالی آرسنال در سلهرست پارک

آرسنال پس از یازده برد متوالی امروز در سلهرست پارک با تساوی 2-2 مقابل پالاس متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.

توقف بی موقع و جنجالی آرسنال در سلهرست پارک

به گزارش "ورزش سه"، پالاس رده پانزدهمی که از 5 بازی اخیر خود یک برد، سه باخت و یک تساوی کسب کرده بود میزبانی از آرسنال را بر عهده داشت. توپچی ها پس از کسب یازده برد متوالی در همه رقابت ها و با روحیه ای عالی به سلهرست پارک آمده بودند.

 

 

1349148

 

 

ارسنال حیای زود توپ و میدان را در اختیار گرفت اما قادر به خلق موقعیت جدی نبود. در سوی مقابل پالاس با تجمع در دفاع و استفاده از ضد حمله ها در صدد ضربه زدن به آرسنال بود.

 

دقیقه 15 زاها روی پاس تاوزند در بهترین موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او مکماس با تیر دروازه راهی اوت شد. دو دقیقه بعد زاها پاسی عالی از فن آنهولت دریافت کرد و سپس تاوزدند را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار تیر دروازه راهی اوت شد.

 

 

1349144

 

1349149

 

در نیمه اول تا دقیقه 44 که پنالتی به سود پالاس اعلام شد موقعیت چندان جدی را روی دروازه ندیدیم. خطای شکودران مصطفی روی کویاته درون شش قدم با جریمه پنالتی به ضرر ارسنالی ها همراه شد و میلویویچ بر خلاف جهت دروازه بان توانست پالاس را پیش بیندازد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

1349146

 

 

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 51 به گل تساوی رسید. ژاکا از سمت راست زمین روی یک ضربه کاشته، به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد تا همه چیز برابر شود.

 

 

1349145

 

 

5 دقیقه بعد توپچی ها به یک گل دیگر دست یافتند. کرنر ارسالی از راست با ضربه لاکازت که به نظر می رسید با دست نواخته شده همراه شد و توپ در تیر دوم با ضربه اوبامیانگ وارد دروازه شد تا آرسنال در شرایطی جنجالی که به نظر با اشتباه داور همراه بود، بازی باخته را با برد عوض کند.

 

 

1349154

 

 

پالاس برای جبران جلو کشید و دقیقه 66 تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت. شوت زاها از درون محوطه جریمه توسط مدافعان آرسنال بلوکه شد و در ریباند بهترین موقعیت برای مه یر فراهم شد اما ضربه او از شش قدم راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

پالاس روی یک ضدحمله در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد. ژاکا با بی احتیاطی، زاها را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا بازهم بر علیه آرسنال اعلام پنالتی شود. میلویویچ همچون بار قبل پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت و آرسنال با 22 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

 

دیدگاه‌ها