کد خبر : 1564584 | 06 آبان 1397 ساعت 18:46 | 108.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهزاد روی سکو، محمد روی نیمکت و علی لب خط

گزارش ویژه روز جنجالی برادران "دایی"

در یکی از ویدئوهای منتشره از جنجال بازی سایپا و پرسپولیس، دایی با حالتی دیده نشده، مشغول دویدن به سمت درگیری‌هاست؛ چیزی که مشخص می‌کند فضای مسابقه دایی راهم درگیر کرده است.

گزارش ویژه روز جنجالی برادران "دایی"

 

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته هواداران پرسپولیس لب به شکوه از علی دایی گشوده‌اند، اگرچه به سنت سکوهای سرخ، دایی در بازی روز گذشته هرگز مورد انتقاد و یا سوژه شعار طرفداران این تیم نشد. دایی که مثل همیشه مقابل پرسپولیس و البته همه تیم‌ها لب خط باانگیزه و پرحرارت نمایش می‌دهد روز گذشته بعد از گل دیرهنگام تیمش شادی همیشگی‌اش را به نمایش گذاشت و بعد از آغاز درگیری‌ها برای کنترل وضعیت وارد صحنه شد. دیروز خبرنگاران از درگیری بین او و رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس خبر دادند اما خود رادو مساله را تکذیب کرد، اگرچه دایی در پایان مسابقه و در نشست خبری این دیدار رادو را نه یک گلر که بزن بهادر توصیف کرد. دایی همچنین از تاکتیک هم انتقاد کرد که این مساله بیشتر باعث خشم هواداران در فضای مجازی شد. البته جنجالی‌ترین موضوع درباره او، درگیری او با یک خبرنگار صدا و سیما بود که البته دایی اظهارنظر مشخصی در اینباره انجام نداده اما سرپرست تیم این درگیری را بزرگنمایی از سوی خبرنگار دانست.


در عین حال این روز جنجالی سویه‌های دیگری هم برای خانواده دایی داشت. اول اخراج محمد دایی و دوم درگیری لفظی بهزاد، عضو دیگر این خانواده در محل جایگاه ویژه با ماساژور پرسپولیس که به رفتار علی دایی و اعتراضات او انتقاد کرده بود و با پاسخ برادرش مواجه شد.


محمد که بعد از عمل جراحی قلب باز دوباره روی نیمکت سایپا حاضر شده بود، در دقایق پایانی مسابقه و در شرایطی که مهاجمین تیمش به رخ دادن خطای پنالتی اعتقاد داشتند، از روی نیمکت فریاد اعتراضی بلندی متوجه کادر داوری داشت که با اعلام داور چهارم به حسین زرگر، این داور سمنانی از همان میانه میدان دستور اخراج وی را صادر کرد. تصمیمی که باعث شد محمد در بگوید زرگر مغرض است.


اما گمنام‌ترین چهره خانواده دایی در بازی دیروز بهزاد است که همواره برای تماشای تیم برادرانش به ورزشگاه می‌آید. او که مثل سایرین تحت تاثیر فضای مسابقه قرار گرفته بود در اواسط مسابقه و پس از اعتراض ماساژور به اعتراض‌های علی دایی به فریاد وی واکنش نشان داد و به او گفت دایی یک مربی حرفه ای است که برای تیمش زحمت می کشد و حق دارد مانع از حق خوری سایپا شود. این درگیری البته خیلی حاد نبود و خیلی زود با وساطت اطرافیان به اتمام رسید.


در نهایت آنچه که در مسابقه روز گذشته پرسپولیس – سایپا رخ داد، در ادامه جنجال های سریالی بازی تیم های دایی با باشگاهی است که رگ و ریشه فوتبالی‌اش را با آن تعریف کرده، اگرچه وقتی به عقب برمی‌گردیم سه مسابقه دیگر هم به یادمان می‌آید؛ پرسپولیس – صباباطری، در زمان بازیگری دایی و پرسپولیس – سایپا در زمان مربی - بازیکنی دایی و دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن در روزی که دایی بعد از پیروزی فریاد زد عزت و ذلت دست خداست.

دیدگاه‌ها