کد خبر : 1564677 | 07 آبان 1397 ساعت 09:21 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امباپه به نیمکت نشینی مقابل مارسی

کیلین امباپه که بازی دیروز PSG و مارسی را از روی نیمکت آغاز کرده بود ولی با ورود به میدان گلزنی کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد مدعی شد یکی از رهبران این باشگاه بزرگ فرانسوی است.

واکنش امباپه به نیمکت نشینی مقابل مارسی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی پاری سن ژرمن و مارسی در قالب رقابتهای لوشامپیونا که در استادولودروم شهر مارسی برگزار می‌شد امباپه در نیمه‌ی دوم وارد زمین شد ولی تنها سه دقیقه بعد از ورود به میدان، در دقیقه‌ی 65 گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند و در جریان گل دوم PSG که در دقیقه‌ی 90+5 توسط یولیان دراکسلر به ثمر رسید هم نقش داشت.


ناظران و هواداران وقتی در ابتدای بازی متوجه شدند که امباپه نیمکت‌نشین شده است در بهت و حیرت فرو رفتند ولی توماس توخل سرمربی PSG بعد از بازی اعلام کرد علت این اقدامش تنبیه امباپه به دلیل تخطی از قوانین انضباطی باشگاه بوده چرا که امباپه و آدرین رابیو برای شرکت در جلسه‌ی درون‌تیمی قبل از بازی با تاخیر حاضر شده‌اند.


اما امباپه ستاره‌ی  جوان فرانسوی PSG بعد از بازی درگفتگو با خبرنگاران وقتی با سوالهای بسیاری درباره‌ی نیمکت‌نشینی‌اش مواجه شد از انتقاد مستقیم از توماس توخل خودداری کرد ولی اذعان کرد که معتقد است در ترکیب PSG بازیکن مهمی است و قصد دارد نام خود را در تاریخ فوتبال ماندگارکند.


امباپه در گفتگو با Canal+ گفت:" یک تیم بزرگ به رهبرانش وابسته است چون رهبران هستند که باید در لحظات حساس و کلیدی یک‌تنه بار تیم‌شان را به دوش بکشند و نتیجه را تغییر دهند. من معتقدم که می‌توانم نقش یک رهبر را به عهده بگیرم و این کار را هم کرده‌ام. ما باید به حرکت در مسیر درست ادامه بدهیم. مارسی امروز نشان داد تیمی است که می‌تواند با توپ کار کند. در زمین چند بار پیش آمد که کنترل بازی دست آنها بود و ما واقعاً به مشکل برخورده بودیم. من از این بابت مارسی را تحسین می‌کنم. ولی ما توانستیم موثرتر بازی کنیم و با یک پیروزی این شهر را  ترک کنیم. ما بخت اول قهرمانی هستیم و می‌خواهیم نام خودمان را در تاریخ ثبت کنیم پس نباید حتی یک بازی را دست‌کم بگیریم".

 

پاری سن ژرمن با این پیروزی بار دیگر با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی لوشامپیونا قرار گرفت. PSG بعد از تاتنهام در دهه‌ی شصت میلادی اولین تیمی است که در پنج لیگ بزرگ اروپایی، رقابتهای یک فصل را با 11 پیروزی پیاپی آغاز کرده است.

 

دیدگاه‌ها