کد خبر : 1564740 | 07 آبان 1397 ساعت 12:09 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

با صدور کارت بازی از سازمان لیگ

استارت ارسلان مطهری با ذوب آهن در تبریز

با وجود گذشت مدت زمان طولانی از امضای قرارداد با باشگاه اصفهانی، مهاجم جدید ذوبی ها اجازه همراهی این تیم در لیگ هجدهم را نداشت.

استارت ارسلان مطهری با ذوب آهن در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری پدیده چند فصل قبل نفت تهران بعد از دوران پرافت و خیزی که در لیگ برتر با پیراهن باشگاه های پارس جنوبی، تراکتورسازی و ... پشت سر گذاشت در تصمیم عجیب ابتدای این فصل راهی عمان شد تا فوتبالش را در این کشور حاشیه خلیج فارس پیگیری کند.


اما این انتقال زیاد طول نکشید چون ارسلان بعد از دو ماه قراردادش را با عمانی ها فسخ و به ایران بازگشت تا این دفعه سر از ذوب آهن در نصف جهان در بیاورد. بیش از یک ماه از این انتقال و امضای قرارداد می گذشت اما امید نمازی بنا به دلایلی اجازه استفاده از ارسلان مطهری را نداشت تا این که باشگاه اصفهانی با تلاش فراوان امروز موفق به اخذ مجوز بازی خرید جدید خود شد.


با صدور کارت بازی ارسلان مطهری برای ذوب آهن حالا این بازیکن می تواند از این هفته بدون دغدغه به خط حمله سبزپوشان نصف جهان اضافه شود بلکه با حضور او امید نمازی با مشکلات کمتری در راه گلزنی روبرو شود. با توجه به لغو بازی با پرسپولیس در هفته یازدهم به خاطر حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان حالا ارسلان مطهری باید از هفته دوازدهم و جدال با تراکتورسازی در تبریز استارت رسمی خود را بزند، تقابلی که حساسیت های زیادی برای او مقابل تیم سابقش در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها