کد خبر : 1564753 | 07 آبان 1397 ساعت 12:57 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی اوزیل از تعویض در شب کم فروغ آرسنال

مسوت اوزیل که در دربی کوچک لندن بین آرسنال و کریستال پالاس در دقیقه‌ی 68 تعویض شد از این تصمیم اونای امری ناراحت بود و عصبانیت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در مقابل کریستال پالاس با نتیجه‌ی 2-2 متوقف شد تا روند پیروزیهای پیاپی این تیم قطع شود. آرسنال در یازده مسابقه‌ی اخیر خود به پیروزی رسیده که از میان آنها هفت پیروزی پیاپی در لیگ برتر بدست آمده بود. اما کریستال پالاس تیمی که کمتر کسی انتظار داشت بتواند آرسنال را متوقف کند در مقابل توپچیها به تساوی 2-2 دست یافت.

 

یکی از نکات مهم این دیدار که رسانه‌ها روی آن مانور زیادی دادند تعویض مسوت اوزیل در دقیقه‌ی 68 بازی بود، آنهم زمانی که آرسنال با نتیجه‌ی 2-1 از حریف پیش بود و به نظر می‌رسید یک پیروزی دیگر به حساب توپچی‌ها ریخته خواهد شد.

 

کاپیتان آرسنال وقتی تابلوی تعویض را دید و متوجه شد باید زمین بازی را ترک کند ابتدا با نگاهی بهت‌زده به سمت نیمکت آرسنال نگاه کرد و بعد از آن آثار ناراحتی و عصبانیت به وضوح در چهره‌ی او نمایان بود. اوزیل وقتی به کنار زمین رسید با اونای امری روبرو شد. امری با حالتی نه چندان صمیمی دستی به روی شانه‌های اوزیل زد ولی اوزیل از دست دادن با سرمربی‌اش خودداری کرد. اوزیل سپس قبل از آنکه روی نیمکت آرسنال بنشیند دستکش‌های خود را به زمین پرتاب کرد تا با استفاده از زبان بدن، هر طور شده ناراحتی خود را از این تعویض به نمایش بگذارد.

 

1349433

 

اما اونای امری که بعد از بازی با سوال‌های خبرنگاران درباره‌ی ماجرای تعویض اوزیل و ناراحتی واضح او از این تصمیم امری روبرو شده بود این موضوع را کم‌اهمیت تلقی کرد و گفت:" اینکه یک بازیکن وقتی تعویض می‌شود ناراضی باشد طبیعی است. من ازبازیکنانی مثل مسوت که وقتی خوب بازی نکرده‌اند و تعویض می‌شوند این را می‌پذیرند و درک می‌کنند، خوشم می‌آید".

 

اوزیل تا پیش از تعویض شدن در مقابل کریستال پالاس عملکرد چندان خوبی نداشت. وقتی توپچی‌ها در دقیقه‌ی 51 توسط ژاکا و دقیقه‌ی 56 توسط آوبامیانگ به گل رسیدند اوزیل در حرکات منتهی به این دو گل هیچ نقشی نداشت تا در نهایت کریستال پالاس با دو گل میلیوویویچ که هر دو از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید بازی را به تساوی بکشاند.

دیدگاه‌ها