کد خبر : 1564754 | 07 آبان 1397 ساعت 13:00 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

به یاد روزهای خوب استاد اسدی در فوتبال

علی اکبر استاد اسدی مدافع شوخ طبع اسبق تیم ملی بار دیگر به فوتبال برگشته است. این بار در قامت مربی تیم شهرداری تبریز.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر طبیعتا خوشحال کننده است. دوری چهره های بااخلاقی چون علی اکبر استاد اسدی از فوتبال موجب حضور کسانی در فوتبال می شود که خاک فوتبال را نخورده اند و البته ادعای دانایی آنها در فوتبال گوش فلک را کر می کند.


این مربی دیروز به همراه تیمش پیروزی در برابر ملوان را جشن گرفت! هر چند خبرهایی خوبی از این تیم به گوش نمی رسد. زمزمه مشکلات مالی و حتی کناره گیری شهرداری تبریز از بازی های لیگ یک می تواند خبر ناراحت کننده ای باشد.


استاد اسدی دیروز البته متاثر از واکنش ملوان در برابر پنالتی ای بود که از سوی داور به سود شهرداری تبریز اعلام شده بود. پنالتی که موجب شد تا برای نزدیک به یک ربع بازی از تب و تاب بیافتد و در نهایت تعطیل شود. شهرداری تبریز در نهایت با شکست ملوان شرایط بهتری در جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پیدا کرد.


شهرداری تبریز با وجود در اختیار داشتن چهره هایی چون استاد اسدی در کادر فنی البته نمی تواند به دنبال بلند پروازی یا رویا پردازی باشد. همان طور که اشاره شد مشکلات مالی چنین اجازه ای را به شهرداری تبریز نمی دهد. شاید حضور دو تیم از این شهر در لیگ برتر فوتبال تبریز را از تلاش برای صعود به لیگ برتر اشباع کرده باشد.


این قامت و این چهره ما را به یاد روزهای خوب علی اکبر استاد اسدی در فوتبال انداخت. بازیکنی از دیار آذربایجان که ساده و سختکوش بود. او حد فاصل سال 74 تا 77 برای تیم ملی 51 بازی انجام داد که البته موفق نشد گلی برای تیم ملی به ثمر برساند اما یک بار به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. حضور در جام جهانی 1998 فرانسه هم در کارنامه دوران بازی علی اکبر استاد اسدی دیده می شود.

 

1349434

دیدگاه‌ها