کد خبر : 1564757 | 07 آبان 1397 ساعت 13:10 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی فورتونا دوسلدورف:

فدراسیون فوتبال آلمان فکر می‌کند ما موش آزمایشگاهی هستیم

فریدهلم فونکل سرمربی فورتونا دوسلدرف، فدراسیون فوتبال آلمان را متهم کرد که برای ایجاد تغییرات مد نظر خود از تیمهای کوچک مثل فورتونا مثل موش آزمایشگاهی استفاده می‌کند.

فدراسیون فوتبال آلمان فکر می‌کند ما موش آزمایشگاهی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فورتونا در هفته‌ی نهم بوندس‌لیگا در مقابل ولفسبورگ شکست خورد و سرمربی این تیم فریدهلم فونکل که قضاوت داور جوان این بازی را عامل اصلی شکست سنگین تیمش می‌دانست، با انتقادهایی تند فدراسیون فوتبال آلمان را مورد خطاب قرار داد و آنها را به بریدن سر تیمهای کوچک بوندس‌لیگا متهم کرد.

 

فونکل در این باره گفت:" بعد از بازی با شالکه دومین بار است که در بازی‌های ما از داورهای جوان و بی‌تجربه استفاده می‌شود. من احساس می‌کنم فدراسیون فوتبال از ما به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کند. ما چه گناهی کرده‌ایم که داوران بی‌تجربه‌ی شما باید داوری را روی ما یاد بگیرند".

 

1349437

 

فونکل در پاسخ به بعضی خبرنگاران که مدعی بودند تیم بازنده نباید داوری را بهانه‌ای برای شکست خود بداند گفت:" یک بار و دو بار که نیست. این حرف ما بهانه‌گیری نیست. چرا بایرن، دورتموند یا گلادباخ در هیچکدام از بازی‌هایشان با داوران جوان روبرو نمی‌شوند. چون آنها نورچشمی فدراسیون هستند. یعنی بهتر است اینطور بگویم که فدراسیون جرات نمی‌کند با آنها چنین کاری بکند".

 

اما در تنها واکنشی که فدراسیون فوتبال آلمان به این اتهامات نشان داده، رئیس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال آلمان در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد گفت:" من می‌دانم که فریدهلم فونکل این حرفها را از روی احساسات به زبان آورده. ولی واقعیت این است که او هدفش را اشتباه انتخاب کرده. هیچکس نباید تردید کند که نه فورتونا و نه هیچ باشگاه دیگری برای  ما موش آزمایشگاهی نیست. برای مثال در بازی این تیم مقابل لورکوزن یکی از داوران بسیار باتجربه‌ی ما مانوئل گرفه قضاوت دیدار را به عهده داشت".

دیدگاه‌ها