کد خبر : 1564759 | 07 آبان 1397 ساعت 12:32 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی

دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا فصل داشته اند و با کسب 21 امتیاز، در رده پنجم جدول قرار گرفته اند. هر چند که آنها در دو بازی پیاپی متحمل شکست شدند ولی در 7 بازی دیگر، 3 امتیاز کامل را کسب کرده و خود را به بالای جدول رساندند.  از همین رو، تاتنهام جزء تیم‌های مدعی این فصل، حداقل برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ شناخته می‌شود. پپ گواردیولا نیز اخیرا آنها را در بین مدعیان خوانده و از اینکه پیشتر این تیم را تیم کین خوانده بود، ابراز پشیمانی کرد.

 

 

1349441

 

 

در آن سو، سیتی نیز 7 پیروزی و 2 تساوی تا به اینجا کسب کرده و با 23 امتیاز، در رده سوم جدول قرار گرفته است. شاگردان گواردیولا که مدافع عنوان قهرمانی هستند، از جدی ترین مدعیان این فصل به حساب می‌آیند و سعی می‌کنند با پیروزی در بازی امروز، خود را بار دیگر هم امتیاز لیورپول در صدر جدول کنند. با این حال پپ به خوبی می‌داند که کار بسیار دشواری پیش روی او خواهد بود.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای سیتی، 2 پیروزی برای تاتنهام و 1 تساوی به دست آمده است. وینسنت یانسن و یان فرتونگن به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند و حضور دله الی و دنی رز هنوز مشخص نیست. در آن سو، مانگالا، براوو، گوندوگان و دانیلو نمی‌توانند سیتی را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1349442

دیدگاه‌ها