کد خبر : 1564766 | 07 آبان 1397 ساعت 13:54 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی: باید پارس را ببریم

تیم سپیدرود بحران گلزنی دارد

دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت می‌گوید که با کسب برد مقابل پارس جنوبی جم وضعیت تیم در جدول را سر و سامان می‌بخشند.

تیم سپیدرود بحران گلزنی دارد

به گزارش "ورزش سه"، کوروش ملکی گلر تیم فوتبال سپیدرودرشت که هفته خوبی را پشت سر گذاشت معتقد است با وجود عملکرد خوب و رضایت کادرفنی از او این خوب بودن به او نچسبیده است. او در این خصوص به "ورزش سه" گفت: اینکه عملکرد من از چشم کادرفنی و کارشناسان خوب دیده شده خوشحال کننده است اما باید بگویم که وظیفه من حراست و حفاظت از دروازه و کنترل موقعیت های حریف است. در کل اگرچه روز خوبی داشتم اما ای کاش این خوب بودن من با نتیجه همراه می شد، معتقدم هرچقدر هم دفع توپ داشته باشم اما تیم موفق نباشد چه سود! دوست داشتم خوب بودنم با روز خوب تیم همراه و این خوشحالی مضاعف می شد و بیشتر به من می چسبید.

 

او در مورد بازی مقابل تراکتوسازی هم گفت: ما نیمه اول را خیلی خوب آغاز کردیم هرچند که هر دو تیم فرصت و موقعیت هایشان برابر بود اما اگربخواهید شرایط تراکتورسازی را با سپیدرود مقایسه کنید آنها با امکاناتی که دارند کجا و سپیدرود و بحران هایی که پشت سر گذاشته کجا. عملکرد سپیدرود در همان نیمه اول نشان از روند رو به رشدمان دارد اما حیف که نتوانستیم برنده باشیم.
وی افزود: به جز خوب بودن و امکانات تیم تراکتورسازی همه چیز در این بازی به نفع حریف بود ضمن آنکه فشار تماشاگران حریف و وزش باد هم ما را از شرایط خوب نیمه اول دور کرد و در نیمه دوم از لحاظ روحی و بدنی تضعیف شدیم و درنهایت بازی را با شکست به پایان رساندیم.

 

ملکی صحبت خود را اینگونه ادامه داد: بچه های تیم همگی برای موفقیت سپیدرود در تمامی بازی ها تلاش بسیاری می کنند، آنها در مقابل تراکتورسازی هم خوب کارکردند. گلزنی کار سختی است و وقتی بازیکنان گلزنی می کنند، فشار از روی سایر خطوط برداشته می شود. شاید هم همین فشار روحی گل نزدن باعث گل خوردن ما می شود اما شاید همه این ها یک بهانه برای خوب نبودن باشد اگرچه این موضوع کارشناسی شده است و تیمی که در بحران گلزنی قرار دارد در کسب پیروزی کمی دچار مشکل می شود. به نظرم اگر گل بزنیم، فشار از روی همه برداشته  خواهد شد. این صحبت من به معنای کم کاری یا ضعیف بودن مهاجمان تیم ما نیست چون می بینم که در تمرینات و بازی ها چطور زحمت می کشند و برای گل شدن موقعیت هایشان از جان مایه می گذارند اما فقط تلاش آنها کافی نیست بلکه باید شرایط برای گلزنی مهیا باشد تا یک مهاجم بتواند یک موقعیت را گل کند.

 

او در خصوص بازی این هفته تیمشان با پارس جنوبی جم نیز گفت: ما باید در بازی مقابل پارس جنوبی هرطور شده برنده میدان باشیم. با این برد بدشانسی ها دست از سر تیم ما برمی دارد و همه چیز به سمت اهدافی که کادرفنی در سر دارد حرکت می‌کند. ما با یک برد با روحیه بهتری به کارمان ادامه خواهیم داد. پارس تیم خوبی ساخته اما مطمئنا با حضور تماشاگران و بازی خانگی پارسی‌ها کار آسانی مقابل سپیدرود نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها