کد خبر : 1564768 | 07 آبان 1397 ساعت 14:01 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه‌ای که تبریز را به جنجال کشاند(عکس)

جنجالی ترین بازی هفته اخیر لیگ دسته اول در تبریز برگزار شد. ملوانان معتقدند نظر داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود میزبان اشتباه محض است.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های این هفته لیگ دسته اول در تبریز، تیم شهرداری توانست با تنها گل این بازی، به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود. در دقیقه 62 این بازی وقتی داور به نشانه هند پنالتی در سوت خود دمید ملوانان اعتراض شدیدی به این تصمیم داور کردند و در نتیجه جنجالی ورزشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد و پانزده دقیقه تاخیر در بازی از اوضاع به هم ریخته برای ادامه بازی خبر داد.


ملوانان در این صحنه معتقد بودند توپ به سینه سعید سالارزاده برخورد کرده و اصلا به دست او اصابت نکرد و در نتیجه داور به اشتباه در سوت خود دمید.


نکته جالب در این باره اینکه ملوانان اصرار زیادی داشتند که داور به بازبینی صحنه بپردازد و تصمیم درست را بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و داور نیز بر تصمیم خود پافشاری کرد. این اتفاق در حالی به وقوع نپیوست که در دیدار هفته گذشته ملوان و فجرسپاسی در انزلی، داور یک پنالتی به سود ملوانان اعلام کرد اما پس از صحبت با کمک خود و بازبینی تصویر ضبط شده، پنالتی خود را پس گرفت و اعلام خطای بیرون از هجده قدم کرد.

 

1349447

 

 

دیدگاه‌ها