کد خبر : 1564801 | 07 آبان 1397 ساعت 15:54 | 40K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال اولی نبود، آخری هم نیست؛

بیداری دوباره غول طلایی بعد از خواب سه ساله

برتری خارج از خانه سپاهان در خانه استقلال بعد از چند سال نشان داد که نماینده فوتبال اصفهان در این فصل امید بسیار زیادی را به هوادارانش هدیه خواهد داد.

بیداری دوباره غول طلایی بعد از خواب سه ساله

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از ایمنا شاید تا همین چند سال قبل شکست پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی آن هم به دست سپاهان اتفاقی معمولی و قابل پیش‌بینی به حساب می‌آمد که هواداران سپاهان سال‌ها تجربه آن را داشتند اما با شرایطی که در طول این سه فصل و بعد از قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم برای نماینده فوتبال اصفهان بوجود آمد بازهم دو قطب فوتبال تهران توانستند در مقابل سپاهان نتایج بهتری کسب کنند.


به هر حال با آمدن امیر قلعه‌نویی و جذب بازیکنان جدید، سپاهان در این فصل چهره یک تیم مدعی را به خودش گرفته که هواداران خودش را هم به قهرمانی امیدوار کرده است و شکست استقلال آن هم در استادیوم آزادی یک نقطه عطف برای بیداری دوباره فوتبال سپاهان در لیگ برتر بود. در فصلی که پدیده دست بردار صدر جدول نیست و پرسپولیس هم با تیم نصف و نیمه خود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته هیچ چیزی به اندازه شکست استقلال نمی‌توانست ترس از سپاهان را در دل دیگر مدعیان بیندازد که بازی منطقی و هماهنگ شاگردان امیر قلعه‌نویی همین اتفاق را رقم زد تا سپاهان بعد از شکست ذوب‌آهن، دومین بازی بزرگ فصل را از رقبای سنتی خودش ببرد و به انتظار اثبات کیفیت در بازی مستقیم در مقابل پرسپولیس باشد.

 

1348725


آن پنج هزار هوادار سپاهانی که عصر روز جمعه -۴ آبان ماه- در استادیوم آزادی حاضر شدند تا شاهد موفقیت تیمشان در مقابل استقلال باشند در این فصل بیش از هر زمان دیگری به امیر قلعه‌نویی و سپاهان امیدوار هستند تا غول طلایی‌پوش فوتبال آسیا بتواند دوباره به جمع مدعیان این قاره بازگردد. هوادارانی که در صحبت‌ها و انگیزه‌هایشان هم کاملا مشخص است که در این فصل روزهای دیگری را به نسبت دوران ویسی، استیماچ، کرانچار و ابراهیم‌زاده تجربه می‌کنند و در این ۱۰ هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ برتر چهره دلنشینی از سپاهان دیده‌اند که حتی برای پرسپولیس و استقلال در تهران هم یک خطر بالقوه به حساب می‌آید و شاگردان امیر قلعه‌نویی باشکست استقلال این موضوع را به اثبات رساندند.


بازگشت دوباره سپاهان به جمع مدعیان همیشگی فوتبال ایران نه تنها جذابیت رقابت‌های لیگ را زیاد می‌کند بلکه از طرف دیگر به فوتبال ملی ما هم کمک خواهد کرد تا با استفاده از این رقابت شکل گرفته در سطح باشگاهی بتواند در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها