کد خبر : 1564815 | 07 آبان 1397 ساعت 17:23 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهاجم جوان به تمرینات استقلال خوزستان

حضور دلفی در آیندهون تا نیم فصل منتفی شد

حضور ستاره جوان استقلال خوزستان تا نیم فصل در آیندهون منتفی شد.

حضور دلفی در آیندهون تا نیم فصل منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی از نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه آیندهون قرار داشت تا به عنوان یکی از استعدادهای جوان قاره آسیا با این باشگاه قرارداد امضا کند و بتواند فوتبال خود را در اروپا در لیگ معتبر هلند آغاز کند.


آیندهون هم اکنون در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بارسلونا، اینتر و تاتنهام هم گروه است و دلفی این شانس را داشت تا با حضور در این تیم فرصت بازی کردن برابر غول های باشگاهی فوتبال اروپا را داشته باشد اما او هرچقدر تلاش کرد نتوانست رضایت نامه خود را از سلطانی مدیرعامل وقت استقلال خوزستان بگیرد.


یک بار هم زمانی که تیم امید در بازی های آسیا حضور داشت، قرار بود دلفی به هلند برود تا قرارداد خود را با آیندهون نهایی کند اما کادرفنی این تیم با حضور او مخالفت کردند.


دلفی  بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان یکی دو هفته پیش مجوز سفر به هلند را گرفت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و در صورت توافق نهایی قرارداد خود را با این باشگاه قدرتمند هلندی نهایی کند.  


با این حال مارک فن بومل سرمربی هلندی پی س وی که از ابتدای فصل سرمربی این تیم شده است، به مدیران باشگاه اعلام کرده است که به دلیل بازی های فشرده در لیگ اردیویسه هلند و البته بازی های لیگ قهرمانان اروپا، فعلا نمی تواند روی تمرینات دلفی تمرکز کند و به همین دلیل او می تواند در تعطیلات زمستانی به تمرینات آیندهون اضافه شود تا در چند بازی دوستانه شرکت کند و در صورت تایید فنی با این باشگاه قرارداد خود را نهایی کند.


با این شرایط دلفی فردا به ایران برمی گردد و تا نیم فصل برای استقلال خوزستان بازی می کند تا در تعطیلات زمستانی دوباره شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا پیگیری کند.

دیدگاه‌ها