کد خبر : 1564855 | 07 آبان 1397 ساعت 20:32 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل دوباره شانسم را امتحان می کنم

دلفی: سلطانی اجازه خروجم را نداد، فرصت از دست رفت

مهاجم استقلال خوزستان می گوید حضورش در آیندهون تا نیم فصل منتفی شده است.

دلفی: سلطانی اجازه خروجم را نداد، فرصت از دست رفت

یونس دلفی در این باره به "ورزش سه" گفت: من دو دفعه پیش باید به هلند می رفتم که هر دو دفعه آقای سلطانی اجازه سفر من را گرفت و باعث شد فرصت از دست برود و من نتوانم قراردادم را با این تیم نهایی کنم.


او ادامه داد: سرمربی جدید آیندهون به من گفت فرصت ندارد تمرینات من را ببیند و نیم فصل می توانم در تمرینات آیندهون شرکت کنم تا در یک بازی دوستانه شرکت کنم و من را تایید کند.


مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا حضور او در آیندهون منتفی شده است یا نه هم گفت: من یک سال ویزای شینگن دارم و هر تیمی که انتخاب کنم با نظر مدیر برنامه هایم است.  


دلفی می گوید به تمرینات استقلال خوزستان بر می گردد: من بر می گردم به ایران تا در تمرینات استقلال خوزستان شرکت کنم. باید تا نیم فصل صبر کنم تا بازی های فشرده آیندهون تمام شود.


او در پایان گفت: نتیجه این اتفاق ها این شد که من باید دو ماه دیگر صبر کنم ولی هنوز مشخص نیست به آیندهون بروم یا نه و هر تصمیمی که بگیرم با نظر مدیر برنامه هایم است. من این دفعه با نظر آقای داریوش یزدی و آقای مسجدی مدیرعامل باشگاه به هلند رفتم و اگر بخواهم بازهم بروم، از آنها اجازه خواهم گرفت. اگر قرار باشد انتقالی صورت بگیرد، شاید در نیم فصل رخ بدهد.

دیدگاه‌ها