کد خبر : 1564885 | 08 آبان 1397 ساعت 00:55 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 0-3 اینتر: شب درخشان نرآتزوری

اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-0 لاتزیو را شکست بدهد و به رتبه دوم جدول سری آ صعود کند.

لاتزیو 0-3 اینتر: شب درخشان نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که هفته گذشته در دربی میلان، با تک گل ثانیه های پایانی مائورو ایکاردی به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب کار راحت تری داشتند و با دو گل از کاپیتان آرژانتینی شان و یک گل از مارسلو بروزوویچ، توانستند لاتزیو را در خانه اش در هم بکوبند. 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این اینتری ها بودند که اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 8 ایجاد کردند. ارسال خطرناک ایوان پریشیچ به دهانه دروازه لاتزیو، می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما مائورو ایکاردی به توپ نرسید و این موقعیت خوب از دست رفت.

برتری اینتری ها ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 16، این چیرو ایموبیله بود که می توانست لاتزیو را پیش بیندازد اما حضور به موقع میراندا، مانع از گلزنی او شد.

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که بر توپ و میدان تسلط داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 28 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی از بازیکنان اینتر و البته تعلل مدافعان لاتزیو بود که توپ پشت محوطه شش قدم به ایکاردی رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1349574

 

بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و تیم میزبان که نتیجه را از دست رفته می دید، پیش کشید اما چیزی نمانده بود که اینتر در دقیقه 36 به گل دوم برسد ولی واکنش عالی استراکوشا، مانع از گلزنی ماتیاس وسینو شد.

در دقیقه 40، دروازه بان لاتزیو یک موقعیت خوب دیگر را از ایکاردی گرفت اما در نهایت شاگردان اسپالتی در دقیقه 41 به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که دفع ناقص بازیکنان لاتزیو، پشت محوطه جریمه به بروزوویچ رسید و او هم با یک شوت تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1349575

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید. نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما شوت سنگین کاتالدی را هاندانوویچ دفع کرد.

برتری لاتزیو ادامه داشت اما این برتری به ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه اینتر منجر نمی شد.پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بار دیگر اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 70، توانستند به گل سوم برسند. روی پاس در عمق عالی از بورخا والرو بود که ایکاردی صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه مدافع حریف را از پیش رو برداشت، با یک ضربه محکم، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند هرچند این ایموبیله بود که می توانست در دقیقه 82، یکی از گل های خورده را جبران کند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود اینتر به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها