کد خبر : 1564912 | 08 آبان 1397 ساعت 11:03 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادای احترام ریاض محرز به مالک درگذشته‌ی لستر

ریاض محرز بعد از آنکه با تک‌گل پیروزی‌بخش خود منچستر سیتی را بار دیگر صدرنشین لیگ برتر کرد به ویچای سریواداناپرابا مالک درگذشته‌ی باشگاه لستر ادای احترام کرد.

ادای احترام ریاض محرز به مالک درگذشته‌ی لستر

به گزارش "ورزش سه"، محرز در سال 2016 عضو تیم لستر افسانه‌ای بود که آن سال در کمال شگفتی در لیگ برتر به قهرمانی رسید. محرز برای ادای احترام به ویچای مالک درگذشته‌ی لستر که در سانحه‌ی سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست داد، بعد از زدن تنها گل بازی سیتی و تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی، دست خود را بلند کرده و به آسمان اشاره کرد تا به این ترتیب گل خود را به او تقدیم کرده باشد.

 

محرز در پایان بازی گفت با اینکه از این تراژدی بسیار ناراحت بوده و برخی به او می‌گفته‌اند از گواردیولا بخواهد در بازی مقابل تاتنهام به او استراحت بدهد ولی چون می‌دانسته که ویچای مایل به چنین کاری نبوده عزم خود را جزم کرده تا در مقابل تاتنهام با تمرکز کامل به میدان برود. محرز بعد از بازی به شبکه‌ی اسکای گفت:" این روزها برای من خیلی خیلی سخت گذشته. تحمل چنین فجایعی به هیچ وجه آسان نیست. آقای رئیس برای من خیلی مهم بود. من چهار سال و نیم در آن باشگاه بودم و با او خاطرات خیلی زیادی داشتم. او انسان فوق‌العاده‌ای بود".

 

ریاض محرز در ادامه گفت:" خیلی خیلی ناراحتم. برای همین بود که وقتی گل زدم دستهایم رو به سمت آسمان بلند کردم، به خاطر آقای رئیس. او در لستر برای من کارهای زیادی کرد و صحبت کردن درباره‌ی او برایم سخت است. او برای من حکم پدر را داشت. یک انسان فوق‌العاده با قلبی بزرگ. شنیدن خبر حادثه آنقدر ناراحتم کرد که نمی‌دانستم چکار باید بکنم. برای ویچای و تمام کسانی که با او در آن حادثه جان‌شان را از دست دادند طلب آمرزش می‌کنم و با باشگاه لستر و خانواده‌ی قربانیان همدردی می‌کنم".

 

1349606

 

ریاض محرز در ادامه‌ی گفت و گویش با شبکه‌ی اسکای گفت:" با اینکه برایم سخت بود ولی می‌خواستم در این بازی به میدان بروم. چون می‌دانستم که او دلش می‌خواهد من در این مسابقه بازی کنم. او شیفته و شیدای فوتبال بود. البته بازی مقابل تاتنهام به خاطر ناراحتی شدیدم از آن حادثه برایم خیلی سخت بود. این چند روز دائم به فکر او بودم و حتی خوابیدن برایم سخت شده بود. ولی خوشحالم که موفق شدم به خاطر او بازی کنم و یک گل بزنم".

 

1349607

دیدگاه‌ها