کد خبر : 1564920 | 08 آبان 1397 ساعت 11:48 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

میرر: اقدام جدید رئال برای استخدام پوچتینو

روزنامه‌ی انگلیسی میرر مدعی شد رئال مادرید برای استخدام مائوریسیو پوچتینو تقاضای جدیدی به باشگاه تاتنهام ارسال کرده است.

میرر: اقدام جدید رئال برای استخدام پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید بعد از اخراج سرمربی‌اش خولن لوپتگی و پس از آنکه تلاش این غول اسپانیایی برای به خدمت گرفتن آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی به نتیجه نرسید بار دیگر توجه خود را به استخدام مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام معطوف کرده است. 

 

روزنامه‌ی انگلیسی میرر  مدعی شد فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال علاقه‌ی بسیار زیادی به پوچتینو دارد ولی در عین حال می‌داند که جدا کردن پوچتینو از باشگاه تاتنهام در میانه‌ی فصل به هیچ وجه کار ساده‌ای نخواهد بود. 

 

با اینحال رئال قصد دارد شانس خود را هر طور شده بیازماید و با اینکه پوچتینو چندی پیش اعلام کرده بود از حضور در تاتنهام راضی است، به گزارش میرر، رئال تلاش رسمی برای جذب او را آغاز کرده است. 

 

پوچتینو تابستان گذشته قرارداد خود را با این باشگاه لندنی تمدید کرد و چندی پیش اعلام کرد تا زمان افتتاح ورزشگاه در حال بازسازی وایت‌هارت لین سکان هدایت تاتنهام را به عهده خواهد داشت و دست‌کم تا آن زمان قصدی برای ترک لندن ندارد. وایت‌هارت لین خانه‌ی تاریخی باشگاه تاتنهام است که تاخیر در به پایان رسیدن عملیات بازسازی‌اش البته اعتراض پوچتینو را به همراه داشته. 

 
رئال بعد از اخراج لوپتگی، سانتیاگو سولاری که در دوران زمامداری لوپتگی عضو کادر فنی رئال بود را به طور موقت به سمت سرمربی منصوب کرده و به او اعلام کرده که تا زمان انتخاب سرمربی قطعی باشگاه، هدایت رئال را به عهده خواهد داشت. لوپتگی که از هفته‌ها پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف مورد انتقادهای بسیاری قرار داشت سرانجام بعد از شکست تحقیرآمیز 5-1 مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکوی اول فصل اخراج شد. 

 

ماکس آلگری سرمربی یوونتوس، یواخیم لوو و یولیان ناگلزمان سرمربی هوفنهایم از دیگر چهره‌هایی هستند که نام‌شان به عنوان نامزدهای پست سرمربی‌گری رئال مادرید مطرح شده است.

 

1349619

دیدگاه‌ها