کد خبر : 1564963 | 08 آبان 1397 ساعت 16:17 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار فدراسیون فوتبال بلژیک به فلورنتینو پرز

روبرتو مارتینز، سرمربی کاتالان تیم ملی بلژیک یکی از گزینه های سرمربیگری رئال مادرید است.

هشدار فدراسیون فوتبال بلژیک به فلورنتینو پرز

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی روز گذشته رسما از هدایت رئال برکنار شد و سولاری به طور موقت جانشین وی شد. رئال 2 هفته مهلت دارد تا سرمربی دائمی خود را معرفی کند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، مارتینز، سرمربی موفق تیم ملی بلژیک یکی از گزینه های اصلی مسئولان رئال برای جانشینی لوپتگی است.

مارتینز که در فوتبال انگلیس سابقه هدایت اورتون، ویگان و سوانسی را دارد و بلژیک را به عنوان سومی جام جهانی 2018 نیز رساند، تا سال 2020 قرارداد دارد. 

 

 

1320858

 

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیک در واکنش به شایعات علاقه رئال به مارتینز گفت:« ما وظیفه نداریم تا جزئیات و مفاد قراردادمان با مارتینز را افشا کنیم اما هشدار می دهیم که هر باشگاهی قصد مذاکره با مارتینز را دارد، ابتدا باید با ما وارد مذاکره شود.»

 

سابقه پرز، رئیس رئال در این موارد چندان روشن نیست. او لوپتگی را در شرایطی به عنوان جانشین زیدان معرفی کرد که هنوز با تیم ملی اسپانیا تحت قرارداد بود و به همین دلیل، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حکم به اخراج لوپتگی تنها سه روز مانده به جام جهانی داد.

 

طبق ادعای کادنا سر، در صورتی که مسئولان رئال در مورد مارتینز به جمع بندی نهایی برسند، فدراسیون فوتبال بلژیک به جدایی سرمربی خود رضایت خواهد داد و مانع تراشی نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها