کد خبر : 1564973 | 08 آبان 1397 ساعت 17:15 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: من زیدان نیستم؛ مشکل رئال را می دانم

سانتی سولاری(مربی تیم دوم رئال)، روز گذشته به عنوان جانشین موقت لوپتگی معرفی شد و شاید در صورت کسب نتایج خوب، تا پایان فصل در همین سمت بماند.

سولاری: من زیدان نیستم؛ مشکل رئال را می دانم

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی پس از چند هفته کابوس وار و ثبت 5 شکست در 7 بازی از سمت خود برکنار شد و فردا سولاری هدایت رئال برابر ملیا را عهده دار خواهد بود.

 

 

 

1349709

 

 

سولاری در نشست خبری این بازی گفت:« تیم را غمگین و ناراحت دیدم ولی با انگیزه بسیار بالا برای شروعی مجدد. رئال مجموعه ای از قهرمانان و جنگجویان است. اینجا کسی با بی اعتمادی به تیم نگاه نمی کند. همیشه در حساس ترین مقاطع، بازیکنان رئال شخصیت خودشان را نشان می دهند. البته که کار آسانی نخواهیم داشت ولی تیم را پر از انگیزه برای جبران می بینم.»

 

اولین هدف:« رفتن به ملیا و ارائه یک بازی با تمام توان برای کسب پیروزی.»

 

صحبت با لوپتگی:« این یک مساله خصوصی است.»

 

زیدان جدید:« من زیدان نیستم. او را به حال خودش بگذارید. زیدان در رئال قابل توصیف نیست. او بازیکنی بزرگی بود و به یک مربی بزرگ نیز تبدیل شد.»

 

اهداف:« هنوز در اولین قدم هستم. وظیفه سنگینی روی دوشم است و با انگیزه کارم را شروع کرده ام. مهم این است که هر روز نزدیک به بازیکنان باشم و سخت کار کنیم. اینکه هر روز به این گروه، انگیزه تزریق شود. البته این تنها وظیفه مربی نیست. بازیکنان هم باید همکاری کنند. خوشبختانه آنها را سخت با انگیزه دیده ام. مشکل تیم در حال حاضر بیشتر ذهنی است. بازیکنان از نتایج اخیر ناراحت و غمگین هستند ولی باید به این تیم ایمان داشت.»

 

وینیسیوس:« وینی هم یکی از بازیکنان در این مجموعه است با استعدادی بسیار بالا. پسری جوان و بسیار باتکنیک. در رئال بازیکنی که در سطح تیم نباشد، نداریم.»

 

مربی موقت:« خوشحالم و با انگیزه. هدایت تیم اول رئال برای هر کسی یک فرصت بزرگ است. رئال همه ما را بزرگ تر می کند.»

 

دیدگاه‌ها