کد خبر : 1564992 | 08 آبان 1397 ساعت 18:26 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو:

مدافع سابق بارسا در فهرست خرید زمستانی رئال

ادواردو ایندا، سردبیر سابق مارکا شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد.

مدافع سابق بارسا در فهرست خرید زمستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال این روزها حال و هوای مساعدی ندارد و در بحران به سر می برد. شکست سنگین در ال کلاسیکو، سقوط به رده نهم لالیگا، اخراج لوپتگی و مصدومیت های متوالی باعث شده تا شرایط در بزرگترین باشگاه اسپانیا نگران کننده باشد.

مسئولان رئال که در حال حاضر سولاری را به عنوان جانشین موقت لوپتگی برگزیده اند، به جذب یکی دو بازیکن در انتقالات زمستانی فکر می کنند. به نظر می رسد که تقویت خط دفاع یکی از برنامه های جدی در رئال باشد. 

 

 

1349730

 

 

در همین رابطه شب گذشته در ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که مارک بارترا، مدافع سابق بارسا مورد توجه مسئولان رئال قرار دارد. بارترا فوتبالش را از 11 سالگی در آکادمی لاماسیا آغاز کرد و سال 2010 زیر نظر پپ گواردیولا، اولین بازی خود در تیم اول بارسلونا را انجام داد. او با بارسلونا 5 لالیگا و دو لیگ قهرمانان را فتح کرد و سال 2016 راهی بروسیا دورتموند شد. بارترا ژانویه 2018 به بتیس پیوست و با این باشگاه تا 2023 قرارداد دارد. بسیاری او را از بازی فینال کوپا دل ری 2014 برابر رئال و گل تماشایی گرت بیل به یاد می آورند.

 

در حال حاضر رئال در قلب خط دفاعی خود راموس، واران، ناچو و وایه خو را در اختیار دارد که از این جمع، واران و وایه خو به دلیل مصدومیت یک ماه به دور از میادین خواهند بود.

 

 

 

1145779

 

دیدگاه‌ها