کد خبر : 1564997 | 08 آبان 1397 ساعت 19:14 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

وعده شجاع برای جدال با کاشیماآنتلرز

بازیکن پرسپولیس که اکنون در رده دوم برترین مدافعان این فصل لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به بزرگترین افتخار باشگاهی خبر می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال‌ها طلسم صعود نمایندگان ایران به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اکنون پرسپولیس با پشت سر گذاشتن مسیری پرماجرا به نماینده شرق رسیده تا برای دستیابی به قهرمانی تنها دو بازی دیگر پیش روی آنها باشد.


شجاع خلیل زاده که در این فصل نمایش موفقی از خود در ترکیب پرسپولیس به جا گذاشته و اکنون نیز در رده‌بندی مدافعان این رقابت‌‌ها در جایگاه دوم جای گرفته، از تلاش هم‌تیمی‌هایش برای کسب نتیجه لازم در توکیو و بالا بردن شانس سرخپوشان برای تصاحب جام در استادیوم آزادی خبر می‌دهد.

 

1349734


خلیل زاده که کاملا به امتیاز ویژه بسته ماندن دروازه تیمش در بازی رفت آگاه است، از تلاش هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به این هدف بزرگ در توکیو می‌گوید و این در حالی است که آنها در دوحه به خوبی نشان دادند از توانایی دفاعی بالایی برخوردارند و می‌توانند خط حمله قدرتمند حریف را همانند جدال با السد متوقف کنند. پرسپولیس در این رقابت‌ها شش بازی موفق بوده بدون دریافت گل از زمین خارج شود. آنها البته بعد از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی، تنها در بازی با السد توانسته‌اند با کلین شیت از زمین خارج شوند و 5 بازی بدون دریافت گل آنها مربوط به مرحله گروهی بوده است. آنها در مرحله یک شانزدهم با الجزیره با نتایج 3-2 و 2-1 از زمین خارج شدند. برابر الدحیل نیز شکست 1 بر صفر در دوحه و پیروزی 1-3 خانگی را تجربه کردند و بعد از پیروزی یک گله با نتیجه یک بر صفر برابر السد در دوحه در آزادی با تساوی یک بر یک به کار پایان دادند تا راهی فینال شوند. اکنون باید دید آنها با رهبری سیدجلال حسینی و آمادگی شجاع خلیل زاده قادر خواهند بود از این دیدار سخت در توکیو سربلند خارج شوند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها