کد خبر : 1565013 | 08 آبان 1397 ساعت 20:51 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: تلاش می‌کنیم جام حذفی به تبریز برسد

مدافع گلزن ماشین سازی تبریز مدعی است دست کم گرفتن حریف دسته دومی‌شان در جام حذفی می‌تواند عواقب خطرناکی برای آنها در پی داشته باشد.

موسوی: تلاش می‌کنیم جام حذفی به تبریز برسد

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی اکنون به مهره‌ای قابل اتکا در ترکیب تیم رضا مهاجری تبدیل شده و با گلزنی‌های خود نقش ویژه‌ای در جمع تیم ماشین سازی ایفا می کند. او امیدوار است با برتری مقابل داماش بتوانند به مسیر و هدفی که در جام حذفی در نظر دارند دست یابند.


مدافع ماشین سازی در خصوص شرایط تیمش پیش از جدال با داماش می‌گوید: بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران اکنون تمرینات مناسبی را برای این بازی پشت سر گذاشته‌ایم. به هیچ عنوان داماش را دست کم نخواهیم گرفت و نمی‌خواهیم کارمان سخت شود.


وی ادامه داد: تیمی که تا این مرحله پیش آمده مسلما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ماشین سازی هم البته هدف بزرگی در جام حذفی دنبال می‌کند و می‌خواهیم جام را به تبریز بیاوریم. کار سختی داریم و تیم‌های بزرگی مدعی هستند اما ما باید تا آخرین لحظه امیدوار باشیم. اکنون داماش را پیش رو داریم و با تمام توان و تمرکز برابر حریف قرار خواهیم گرفت.


احمد موسوی که در این فصل از حیث گلزنی نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته در خصوص شانس گلزنی‌اش در این بازی می‌گوید: آقای مهاجری فوتبال تهاجمی را می‌پسندد و این برای بازیکنان هم ایده آل است. هدف تیمی ما پیروزی است و این مهم نیست که چه کسی گل بزند. خوشبختانه در این فصل از نظر فنی و فردی شرایط خوبی دارم و توانستم از موقعیت‌ها هم استفاده کنم. تلاش می‌کنم باز هم به تیمم کمک کنم و ابتدا باید در فاز تدافعی عملکرد خوبی داشته باشیم و در صورتی که فرصتی هم به دست بیاورم استفاده خواهم کرد. برای حریف احترام قائلیم و به دنبال یک بازی جوانمردانه و در نهایت دستیابی به جواز صعود خواهیم بود.


مدافع ماشین سازی در خصوص شانس این تیم برای دستیابی به قهرمانی این رقابت ها گفت: طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. مطمئنا نیم نگاهی به جام حذفی داریم و بعد از حذف پارس جنوبی اکنون به دنبال این هستیم تا برابر داماش هم عملکرد خوبی داشته باشیم. خیلی امیدواریم که این جام در این فصل به نماینده تبریز برسد و برای آنها بیشترین توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها