کد خبر : 1565056 | 09 آبان 1397 ساعت 10:28 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

داماش را دست کم بگیریم حذف می‌شویم

غلامی: چرا ماشین‌سازی قهرمان جام حذفی نشود؟

هافبک موفق ماشین سازی تبریز از کار سخت تیمش برابر حریف خبر داد و اعلام کرد به هیج عنوان داماش را دست کم نخواهند گرفت.

غلامی: چرا ماشین‌سازی قهرمان جام حذفی نشود؟

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز در دیداری که به نظر آسان می‌رسد برابر حریف دسته دومی خود در جام حذفی باید برای صعود به مرحله یک چهارم تلاش کند. داماش گیلان، تیم شگفتی‌ساز این فصل جام حذفی در شرایطی مقابل ماشین سازی قرار خواهد گرفت که رضا مهاجری و شاگردانش روزهای خوبی را دنبال می‌کنند. توحید غلامی، هافبک جنگنده و موفق ماشین سازی در خصوص وضعیت تیمش پیش از این دیدار گفت: شاید یک امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل نساجی رضایتبخش باشد اما هدف ماشین سازی سه امتیاز و پیروزی بود که از دستیابی به آن ناکام ماندیم. فرصت‌های خوبی هم داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم. ما به دنبال این هستیم تا به رده‌های بالای جدول برسیم و در هر بازی با هدف کسب امتیاز به میدان می‌رویم.


وی ادامه داد: اکنون جام حذفی را پیش رو داریم. دیدار سختی است و اصلا اینطور نیست که بخواهیم حریف را دست کم بگیریم. آنها به هیچ عنوان ضعیف نیستند و از پتانسیل هوادار و انگیزه برخوردارند و به واسطه آن به این مرحله رسیده‌اند. ما نیز هدف بزرگی در این رقابت‌ها داریم و نمی‌خواهیم حریف را دست کم بگیریم و با این کار حکم حذف خودمان را امضا کنیم.


غلامی با اعلام اینکه تیمش اهداف بزرگی در این جام در ذهن دارد گفت: آقای مهاجری مربی کاربلد و فوق العاده‌ای است. ریتم کاری و فنی تیم با حضور ایشان پیشرفت بزرگی داشته است. ما اکنون تنها برای پیروزی می‌جنگیم و در جام حذفی نیز هدف بزرگی داریم. مطمئنا خودمان را مدعی قهرمانی می‌دانیم و برای آن خواهیم جنگید. چرا ماشین سازی نباید قهرمان جام حذفی شود؟ ما هم از حیث بازیکن و هم کادرفنی شرایط مناسبی داریم و اگر دچار بدشانسی نشویم برای این هدف بزرگ خواهیم جنگید.


توحید غلامی که سابقه حضور در گیلان و تیم سپیدرود را دارد درباره تقابل با داماش می‌گوید: گیلانی‌ها صادقانه تیم خود را حمایت می‌کنند و عشق بزرگی به آن دارند که شاید حسرت برانگیز باشد. اگر چنین تماشاگران و پتانسیلی در تیم ما هم وجود داشت دستیابی به اهداف‌مان نزدیک‌تر هم می‌شد. کاملا می‌دانیم که برای رسیدن به این مساله که هوادار جذب کنیم نیاز است که به نتایج خوبی در لیگ دست پیدا کنیم و این موفقیت ادامه دار باشد. شاید با قهرمانی در جام حذفی و سورپرایز لیگ توانستیم ما هم به جمع تیم‌هایی که هوادار دارند اضافه شویم. با این حال در شرایط فعلی واقعا از همین تعداد تماشاگرانی که برای حمایت ما به استادیوم می‌آیند نیز تشکر می‌کنیم و قدردان آنها هستیم. قول می‌دهیم برابر داماش نمایش موفقی داشته باشیم و به جواز صعود برسیم و مسیرمان را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها