کد خبر : 1565160 | 09 آبان 1397 ساعت 14:46 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهاجم محبوب به رشت

عماد میرجوان روز جمعه بار دیگر به ورزشگاه سردار جنگل بازگشته و با پیراهن پارس جنوبی جم مقابل سپیدرود رشت قرار می‌گیرد.

بازگشت مهاجم محبوب به رشت

به گزارش "ورزش‌سه"،  روز جمعه تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل میزبان شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی جم است و دیدار یازدهم خود را برابر شگفتی ساز لیگ قبل انجام می‌دهد. شاگردان علی کریمی که در این فصل از مسابقات لیگ برتر بردی را کسب نکرده‌اند به دنبال این هستند با شکست پارس اولین سه امتیاز را دشت کنند.

 

اما عماد میرجوان، مهاجم حال حاضر تیم پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم پیراهن سپیدرود رشت را بر تن کرد و امتیازات حساسی به خصوص در نیم فصل دوم برای آن‌ها به ارمغان آورد. این مهاجم در جدال با تراکتورسازی تبریز که با برد 1-0 تیمش همراه شد، درست وقتی که با دروزاه‌بان برزیلی تیم حریف تک به تک بود یک پاس برای محمد غلامی ارسال کرد و این گونه تک گل سه امتیازی سپیدرودی‌ها رقم خورد.

 

سرخپوشان گیلانی که در لیگ هفدهم هم به دنبال فرار از قعر جدول بودند یک برد 1-0 دیگر مقابل پارس جنوبی جم به دست آوردند. عماد میرجوان با استفاده از موقعیت به دست آمده دروازه محسن فروزان را باز و سه امتیاز شیرین به حساب سپیدرودی‌ها واریز کرد تا این گونه شاگردان علی کریمی با کسب 30 امتیاز بالاتر از نفت تهران و سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر باقی بمانند.

دیدگاه‌ها